  • Data: 2009-04-08 22:54:44
    Temat: Re: ZUS
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie pozostaje tylko jedno - które pokolenie zbuntuje się ostatecznie
    > uciekając za granicę lub w szarą strefę lub jawnie odmawiając płacenia?
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    >
    > --
    >
    > www.arnoldbuzdygan.com

    W sposób zorganizowany nigdy. Do tego potrzebny jest sposób na zorganizowanie
    się ludzi. Operacja niemożliwa do przeprowadzenia w Polsce. Niejawnie to już się
    stało. Kiedyś podawali w tv jakie ludzie mają długi w zus. Po podzieleniu kwoty
    przez ilość pracujących wyszło mi że każdy pracujący wisi w zusie kilka
    miesięcy. Zus działa dzięki kreatywnej księgowości. Uznają naliczoną a nie
    zapłaconą składkę jako zapłaconą. Naliczają odsetki i w ten sposób robią ze nie
    zapłacona składka nie zostanie nigdy wpłacona. Jak znam życie to w momencie
    kiedy zusowi skończą się pieniądze i przestanie wypłacać emerytury, czyli
    praktycznie jako przedsiębiorstwo upadnie. To dalej będzie pobierał składki na
    emerytury których nigdy już nie wypłaci. I będzie to legalne działanie. Zus nie
    ma obowiązku wypłacania emerytur tylko ma prawo wypłacać emerytury. To ze tak
    się stało wynika z głupoty ludzi żyjących na 312 tyś.km2. Jest czytelny zapis że
    nie można zgodnie z prawem zmusić do przynależności do tej organizacji. A i tak
    wszyscy myślą ze jest obowiązkowa i ze państwo musi każdemu wypłacić emeryturę.
    A prawda jest taka ze emeryturę wypłaca jak kasę będą mieli i wypłacić będą
    chcieli.