  • Data: 2009-04-03 18:30:10
    Temat: Re: ZUS
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 20:12
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr5jil$slu$1@inews.gazeta.pl>):

    > Marudzisz jak potłuczony.
    > Afryka jest wyludniona, Australia takoż

    W którym miejscu? Na pustyni? Poza 50+ stopniami coś tam jest?

    > Europa wymiera, Afryka wymiera, Ameryki i Azja stanęły.

    Co ci wymiera? Ludziów coraz więcej.

    > Duży przyrost jest jeszcze w kilku krajach muzułmańskich ale i tam już
    > się zatrzymuje.

    No bo w końcu zaczynają ludzie myśleć?

    > Ponoć jak dojdziemy do 12 mld to będzie cud.

    Bosko. A ja pamiętam czasy, jak były 4mld. I jakoś świat żył. Więc za mojego
    życia podskoczyło 3 razy, tak?

    > Zobacz sobie na mapę Ziemi nocą
    > http://wyszperanewsieci.blox.pl/2008/02/Ziemia-noca.
    html