  • Data: 2006-03-26 13:57:59
    Temat: Pomocy, co zrobic?
    Od: "krzysaneta" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam wielki problem i pare pytan.
    Mieszkam w domu z mama i bratem. Ja ze swoja rodzina zajmuje dol, a ona z
    bratem gore. Chcialabym wziasc kredyt i rozbudowac sobie dol,postawic
    dobudowke. Wszelkie formalnosci w sumie, pozwolenia itd. mam juz, ale
    utknelam w martwym punkcie gdyz zaczely nachodzic mnie watpiliwosci.
    Zalozmy ze wezme ten kredyt, postawie dobudowke. Co w momecie kiedy mama
    umrze i reszta dzieci bedzie chciala swoja czesc, nadmienie ze mam jeszcze 2
    siostry. Czy zgodnie z prawem bede musiala je splacic. Nie wiem jak mama
    zamierza sporzadzic testament. gdyz to musi byc jej wola.
    czy to ze j wzielam kredyt i ja wyremontowalam ten stary dom, bedzie jakims
    argumentem w sadzie?Poradzcie co zrobic?