  • Data: 2004-09-29 19:23:57
    Temat: Polisa PZU - sprawa w sadzie
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam takie pytanie, glownie do prawnikow albo ludzi ktorzy mieli z tym do
    czynienia. Mianowicie po jutrze mam sprawe w sadzie w sprawie odszkodowania
    z Polisy PZU. Polise zalozyli mi rodzice gdy bylam jeszcze bardzo mala i po
    21 latach mialam dostac pieniadze, jednakze PZU zaproponowalo smieszna
    kwote. Po namowie wielu ludzi sprawe zglosilam do sadu. Jako ze nigdy nie
    bylam w sadzie i wogole nie mialam do czynienia z tego typu sprawami, nie
    wiem co mnie czeka :). Prosze o jakies porady..czy wystarczy ze przedstawie
    sprawe czy czekaja mnie jakies pytania? Jak sie zachowac? :)