  • 41. Data: 2005-01-03 11:18:40
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    news:41d9269f@news.home.net.pl...
    > Andrzej R. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Skoro go uzywasz to w jaki sposob stales sie jego posiadaczem?

    Może Bóg mu wgrał na dysk? Cud Boski! Potrafi pan udowodnić, że nie?
    Z pana taki świadek Jehovy panie januszek jak z Osieckiego.
    Nie wierzy pan w moce nadprzyrodzone i wszechmogącego Boga?
    A do świątyni jakiejś pan uczęszcza? Po co zatem?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 42. Data: 2005-01-03 11:25:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > O rany... Przeciez czytalem post Przemka. Naprawde, nie jestem
    > Ph.D. i nie trzeba mi kilka razy pod nos podkladac abym cos
    > zauwazyl.

    O udał się panu dowcip. Doceniam intelekt błyszczący jak orzełek na czopce
    policjanta.

    > Jednak w zaden sposob z postu Przemka nie wynika, ze
    > Policja nie ma prawa skontrolowac zawartosci dysku twardego...

    A z czego to wynika, że policja nie ma prawa sobie tak chodzić od drzwi do
    drzwi, pukać, kotrolować dyski i zabierać dzieciom, na podstawie np.
    pomówień sąsiadki, która podglądała przez dziurkę od klucza kiedy dzieciak
    wnosił z rodzicami komputer do domu i przez to stał się już potencjalnie
    podejrzanym?
    Słuchamy fachowców. Z czego to wynika, że bandyci nie mogą bawić się
    bezkarnie w gestapo?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 43. Data: 2005-01-03 11:29:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

> [...]
    > Nie wierzy pan w moce nadprzyrodzone i wszechmogącego Boga?
    > A do świątyni jakiejś pan uczęszcza? Po co zatem?

    A probowales takim argumentem dyskutowac przed Sadem?

    j.

  • 44. Data: 2005-01-03 11:40:11
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > A probowales takim argumentem dyskutowac przed Sadem?

    nie byłem nigdy pozwanym, więc nie miałem takiej potrzeby.
    Pan sugeruje, że w sądach sami ateiści pracują i nikt nie uwierzy w cud
    boski choćby stworzenia Wszechświata?
    A co dopiero pojawienie się jakiegoś tam pliku na dysku :)

    ...jeśli już tak chodzi panu o szczegóły, aby mieć pretekst i uzasadnienie
    do zniszczenia nastepnych wielu młodych ludzi w Polsce, którzy mają
    nieoryginalny Windows i Office.
    Nieoryginalny nie oznacza nielegalny.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 45. Data: 2005-01-03 12:03:24
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    > Andrzej R. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Skoro go uzywasz to w jaki sposob stales sie jego posiadaczem?
    >
    > j.
    Re : Odmawiam odpowiedzi na to pytanie, ponieważ treść odpowiedzi mogłaby
    mnie, lub osobę mi najbliższą narazić na odpowiedzialność karną.
    AR

  • 46. Data: 2005-01-03 12:05:06
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:crbch5$4fn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re : Odmawiam odpowiedzi na to pytanie, ponieważ treść odpowiedzi mogłaby
    > mnie, lub osobę mi najbliższą narazić na odpowiedzialność karną.
    > AR

    Może tym prowokatorom właśnie o to chodzi, żeby znów kolejnemu Polakowi
    zniszczyć życie.

  • 47. Data: 2005-01-03 12:05:47
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał
    Potrafi pan udowodnić, że nie?

    Re : Jak rozumiem, to ostatniej nocy znowelizowano kilka(naście) ustaw i
    teraz ja muszę udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Cholera, znów coś
    przespałem.
    AR

  • 48. Data: 2005-01-03 12:07:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    Bert rzecze:
    > A jaka jest roznica miedzy nielegalnym a pirackim?

    Piracki program to program nabyty od pirata.
    Nielegalny program to program zgrany z legalnej płytki np. od kolegi,
    znajomego, lub własnej płytki tylko nie w jedenej wersji a kilku.

    > Jak nazwac windowsa XP zainstalowanego z orginalnej plyty z cd-key
    > sciagnietym z internetu ???

    Nie wiem.
    A nie kupowałeś gdzieś OEMowskiej wersji, tylko Ci się zapodziała płytka?
    Albo nie instalowałeś triala, którego potem przedłużyłeś nielegalnie? :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 49. Data: 2005-01-03 12:20:04
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:crb7o4$92$1@inews.gazeta.pl

    > Ty bredzisz. Ja tez mam takiego windowsa,
    > 2003 enterprise, xp, i wiele innego bardzo drogiego softu.
    > Wlasnie dzieki msdna academic.

    ROTFL - i to znaczy, że masz podpisaną indywidualną
    umowę z Microsoft'em.? To chcesz powiedzieć.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Zło to jest właśnie to co popełniają inni.

  • 50. Data: 2005-01-03 12:34:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > Ze jak? Uzywasz usenetu to sie dostosuj do panujacych tu obyczajow.

    ???
    Czy uwazasz ze zwrot Szanowny Panie jest nie na miejscu w internecie
    (konkretnie na grupach dyskusyjnych)???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")