  • 331. Data: 2005-01-12 10:13:30
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Możecie oznaczać jakoś swoje kretyńskie pyskówki?

    po prostu nie czytaj odpowiedzi na posty leszka,

    P.

  • 332. Data: 2005-01-12 18:29:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > po prostu nie czytaj odpowiedzi na posty leszka,

    Dokladnie. Wystarczy zalozyc filtr na dyskusje z udzialem osobnika "Leszek".

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 333. Data: 2005-01-12 21:01:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@w...studio.tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Możecie oznaczać jakoś swoje kretyńskie pyskówki?

    Nadmienię, że dwa oszołomy są przeze mnie splonkowane i wiedzą że szczekają
    z głębokości kibelka.
    Ich chora psychika nie pozwala na przyjęcie tego z godnością do wiadomości.
    Ot, popierdułki.

    Pzdr
    Leszek

  • 334. Data: 2005-01-12 21:04:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:11012005.51625902@budzik61.poznan.pl...

    > po wysłaniu 50 obrazków...

    To była dwu, trzy dniowa akcja.
    Po splonkowaniu pojebów w stylu sqlwysyna, rokickiego czy doktorka świat
    nabrał lepszych barw.
    Skądinąd wiem, że z żalu i tak z czeluści kibelka szczekają, gdyż ich chora
    psychika nie pozwala im przyjąć do wiadomośc, że ...już ich nie ma;)

    Pzdr
    Leszek

  • 335. Data: 2005-01-12 21:35:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > z głębokości kibelka.
    > z godnością

    przemówil oberklozetowy Leszek. Tzn. puscil bąka. Jak zwykle w towarzystwie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 336. Data: 2005-01-12 21:36:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > To była dwu, trzy dniowa akcja.
    > Po splonkowaniu pojebów

    Licz sie ze slowami prostaku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 337. Data: 2005-01-13 02:53:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > To była dwu, trzy dniowa akcja.
    > Po splonkowaniu pojebów w stylu sqlwysyna

    wybacz ale co to za róznica ze 2-3 dniowa akcja? Nie chce mi sie teraz
    sprawdzac , ale wydaje mi sie ze to był owiekszy okres czasu, a i tak
    najwazniejsze jest ze to zrobiłes. Trzeba było przestac za pierwszym razem
    jak cie o to poproszono! A dla mnie wlasnie to jest przejawem słomy
    wystajacej z papci - jak to ladnie ujałes. Poglady pogladami, a zachowanie
    - swoja droga - niestety musze ci to powiedziec - zachowujesz sie jak cham!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 338. Data: 2005-01-13 15:16:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:13012005.33F8F73D@budzik61.poznan.pl...
    > Poglady pogladami, a zachowanie
    > - swoja droga - niestety musze ci to powiedziec - zachowujesz sie jak
    > cham!

    Ty za to zachowujesz się jak wychowanek Wersalu. I co za elokwencja, wiedza,
    no ...i wogóle;))))))))))

    Pzdr
    Leszek