  • 171. Data: 2021-08-13 14:16:09
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na pewno o tym samym piszesz? Bo z podlinkowanego materiału wynika, ze
    > ją zawinęli z ulicy w trakcie emitowania materiałów do mediów
    > społecznościowych.

    Ale co w tym złego, że transmitowała?

    --
    Shrek

  • 172. Data: 2021-08-13 15:05:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 14:16:09 +0200, Shrek wrote:

    > Ale co w tym złego, że transmitowała?

    I jaka podstawa do "zwiniecia"?
    Przekroczenie uprawnien? Czyli brak uprawnien?

    J.

  • 173. Data: 2021-08-13 15:06:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 13:32:07 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Będą dwie opinie. Nie jest to rzadka sytuacja, choć w wypadku sekcji
    > zwłok niezbyt częsta.

    No, to potem adwokat powinien porownac obie i spytac o powody roznic
    :-)

    J.

  • 174. Data: 2021-08-13 15:07:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 13:30:47 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Poza dziennikarzami nikt w ogóle nic konstruktywnego nie podał. Na
    > chwilę obecną stanowisko jest takie, że nikt nie zna przyczyny zgonu.
    > Dziennikarze zresztą też, ale piszą głupoty.

    To i tak znacznie wiecej niz policyjne klamstwo co do okolicznosci.

    No chyba, ze policja nie klamie ... wiec kto klamie?

    J.

  • 175. Data: 2021-08-13 15:09:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do tego dla pełnoletniego potrzebne jest ubezwłasnowolnienie i rodzic jako opiekun
    prawny - orzeczeniem sądu.
    Wielu rodziców nie chce wchodzić na tę ścieżkę.

    -----

  • 176. Data: 2021-08-13 15:27:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 13:26:44 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wg mojej wiedzy żadna karetka pogotowia nie załaduje zwłok. Co innego,
    > gdyby pacjent zmarł w trakcie transportu.

    A przeciez byl link.

    > Ja, to czasem patrzę przez okno, ale powiedzmy, co powinna zrobić
    > Policja. Wysyła się osobę, która ma stwierdzić, czy w związku ze
    > śmiercią osoby doszło do popełnienia przestępstwa. Jeśli uzna, że
    > istnieje takie przypuszczenie, to powiadamia prokuratora (art. 209 kpk).

    Ale jaka osobe - policjanta, bieglego lekarza, prywatnego detektywa?

    > Jeśli udział osoby trzeciej jest prawdopodobny, to oczywiście robi się
    > czynności. Jeśli nie, to przesłuchuje się osobę, która twierdzi, że mamy
    > do czynienia z przestępstwem,

    W moim przykladzie nikt nie twierdzi.
    Ot jak widac - sasiad powiedzial, ze ojciec lezy na polu i nie daje
    oznak zycia. Sam umarl, czy ktos go zabil - skad rodzina czy sasiad
    maja to wiedziec.

> [...]

    > ciała jak się nazywa. Natomiast to, co oni w filmach na miejscu robią,
    > to w praktyce normuje art. 209§4 kpk. To, kto może być przy tym wynika z
    > §5 kpk, ale w omawianym przez nas przypadku będzie miał zastosowanie
    > art. 299a§1 kpk.

    > Policja nikogo nie wzywa. W tych nielicznych przypadkach, gdy
    > potrzebujemy lekarza, to posługujemy się w pierwszej kolejności
    > lekarzami wpisanymi na listę biegłych Sądu Okręgowego. Jak się nie da
    > (przeważnie o kretyńskich porach są problemy), no to szuka się po prostu

    Nie znasz sie :-P
    https://sip.lex.pl/procedury/ogledziny-zwlok-na-miej
    scu-zdarzenia-1610616429

    Tzn owszem - jak widac policja zadnych lekarzy nie ma na etacie,
    kulsonowi nie wolno nawet zwlok obejrzec, tylko ma prokuratora wezwac.
    Oczywiscie o ile ustalil, ze istnieje podejrzenie przestepstwa :-)

    A prokurator ma powolac bieglego postanowieniem ... ciekawe, ile to
    trwa w praktyce - tyle, co jeden telefon ? :-)

    J.

  • 177. Data: 2021-08-13 15:28:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 11:33:38 +0200, Olin wrote:

    > Na czym ta pobieżność polegała?

    Pokazal tablice, pokazal tekst z bliska, pokazal test kolorowy ...

    J.

  • 178. Data: 2021-08-13 15:35:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 Aug 2021 15:28:36 +0200, J.F napisał(a):

    > Pokazal tablice, pokazal tekst z bliska, pokazal test kolorowy ...

    Czyli standard. Czego więcej należy się spodziewać?
    Mnie jeszcze zaglądają w dno oka, ale to może w związku z promieniowaniem
    szukają dziury w całym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 179. Data: 2021-08-13 15:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 15:05, J.F pisze:

    > I jaka podstawa do "zwiniecia"?

    NIeodpowiedzialne oszołomstwo - transmituje na żywo niepotwierdzone
    filmy:P Powinna poczekać na potwierdzeni policji lub prokuratury. Kto to
    widział:P

    --
    Shrek

  • 180. Data: 2021-08-13 15:39:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 15:06, J.F pisze:

    > No, to potem adwokat powinien porownac obie i spytac o powody roznic
    > :-)

    to jest perfektky normal fenomena, że w pierwszej sekcji nie widać
    udziału kulsonów. Naukowcy to badają ale wygląda na to że tak jest i już:P

    --
    Shrek