  • 41. Data: 2024-09-21 06:46:08
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślę, że nie o parkowanie na górce problem, ale o rozjechanie trawnika.
    > Przy takich opadach tam może być teraz bagienko zamiast trawnika.

    Tak bywa, że jak jest powódź to się uszkadza trawniczek. Ale myślę że
    nie o to chodzi a po prostu o kulsonią mentalność - jest od jebana
    mandatów to jebie mandaty. Co tam jakaś powódź - niech powodzią zajmą
    się ludzie od powodzi - on jest od mandatowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-09-21 06:51:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Właściciel trawniku, to też obywatel. Też należy jego prawa uszanować.

    A w zasadzie obywatele zapewne, bo trawnik nie wyglądał na prywatny.

    Żeby rozwiązać problem, należy się udać do właściciela czyli prezydenta
    miasta i publicznie zapytać czy mu to przeszkadzało i czy zgłaszał do
    poicji, że mu prarkują na jego trawniku i niech policja z tym zrobi
    porządek? Jestem dziwnie pewny że teza Roberta że właściciel miał coś na
    przeciwko rozsypie się jak domek z kart:P

    Oczywiście jakby rzeczywiście zapytali to wina pierdolonych pismakow że
    sensacji szukajo:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2024-09-21 06:53:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli policja ich wezwała tylko, żeby pouczyć, to MZ ok. Tak samo
    > powinni poinformować właściciela trawnika o przysługujących mu prawach i
    > tym zakończyć zamieszanie.

    Tak średnio ok. Policja w czasie powodzi powinna sobie znaleźć lepsze
    zajęcia niż przepalanie dupogodzin przez przypierdalanie się bez sensu
    do ludzi.

    Jak policjanci tego nie rozumieją to znaczy po prostu że mają przeciąg w
    głowach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2024-09-21 07:31:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > do ludzi.
    >
    > Jak policjanci tego nie rozumieją to znaczy po prostu że mają przeciąg w

    Mają zgłoszenie to co, mają olać? Pewnie z 90% antypolicyjnej retoryki
    na tej grupie skupia się w okół, że olewają zgłoszenia, a Ty ich jeszcze
    do tego zachęcasz :)

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2024-09-21 08:03:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mają zgłoszenie to co, mają olać?

    Idź zgłoś coś na komisariat to zobaczysz że nie mają z tym absolutnie
    żadnego problemu.

    Zresztą jestem przekonany że żadnego zgłoszenia nie było. Tak samo jak
    żaden właściciel terenu nie będzie dochodził żadnych odszkodowań z OC.
    Po prostu nie pomyśleli i teraz dorabiają teorię.

    Jeszcze raz - jak jedynym pomysłem, co ma robić funkcjonariusz w czasie
    powodzi, jest bezsensowne przepalanie dupogodzin na utrudnianiu życia
    obywatelom to znaczy że coś jest tu fundamentalnie nie tak.

    I oczywiście można się śmiać i stawiać emotki, bo w sumie co nam
    pozostało, ale wychodzi na to że policja (a już zwłaszcza ta wrocławska)
    składa się przynajmniej w statystycznie istotnej ilości z patologicznych
    debili - i co gorsza jest to stan akceptowany.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2024-09-21 11:49:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Właściciel trawniku, to też obywatel. Też należy jego prawa uszanować.

    Widziałeś ten "trawnik"? Mi co prawda otwiera się tylko jedno
    zdjęcie(jakiś błąd przeglądarki), ale na pierwszy rzut oka wygląda, że
    ci kierowcy są współwłaścicielami tego zielska.

  • 47. Data: 2024-09-21 11:56:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2024 o 11:49, nadir pisze:

    > Widziałeś ten "trawnik"? Mi co prawda otwiera się tylko jedno
    > zdjęcie(jakiś błąd przeglądarki), ale na pierwszy rzut oka wygląda, że
    > ci kierowcy są współwłaścicielami tego zielska.

    Robert wymyśla absurdalne tłumaczenia absurdalnych zachowań policji -
    stare, nie znałem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-09-21 11:57:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widziałeś ten "trawnik"? Mi co prawda otwiera się tylko jedno
    > zdjęcie(jakiś błąd przeglądarki), ale na pierwszy rzut oka wygląda, że
    > ci kierowcy są współwłaścicielami tego zielska.

    https://www.tuwroclaw.com/images/galbigpopup/news/75
    743/img-1371_66eaee8bcbfa44_55978913.jpeg.jpeg

    Tu masz - pas zieleni między jezdniami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2024-09-21 16:03:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > "Bezpieczne miejsca na piętrowych parkingach we Wrocławiu szybko się
    > wyczerpały. W krótkim czasie zabrakło miejsc na udostępnionym przez
    > miasto wielopoziomowym parkingu przy stadionie. To samo tyczy się
    > pozostałych parkingów, także tych przy galeriach handlowych."

    Jeśli nie było innych miejsc, to właściciel tak zezna i postępowanie się
    umorzy. Odpowiedzialność cywilna pozostanie. Nie chce mi się szukać
    teraz numerka z Kodeksu cywilnego, ale jest to tam wyraźnie napisane.
    Czy akurat patrol Policji powinien się zaangażować w wypisywanie wezwań,
    czy sporządzić notatkę z numerami i zdjęciem, to już nie wypowiadam się.
    Byli na miejscu i podjęli taką, a nie inną decyzję. Nie wypada
    krytykować bez znajomości niuansów lokalnych. Zwłaszcza, ze takie
    wezwanie skierowanie do "n/n kierującego" ma taką sobie moc prawną.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 50. Data: 2024-09-21 16:04:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 23:06, _Master_ pisze:

    > Zamykaniem drzwi zasłanianiem kamery czy wypychaniem przez
    > ochroniarzy? Może gdyby przekazywali Tuskowi wiadomość od wójta że
    > jest WIELKI to by ich wpuszczał. Zdajesz sobie sprawę jakie to jest
    > MAŁE? ? Stetryczały Kaczyński nie ma takich problemów. Gasi Oracz
    > do poziomu swojego taboretu ?

    Zrób mi tę uprzejmość i napisz jakoś składnie, o co chodzi. Bo
    próbowałem pojąć o co chodzi w tym zlepku zdań, ale nijak to mi do
    niczego nie pasuje.

    --
    (~) Robert Tomasik