  • Data: 2004-04-02 10:20:34
    Temat: Policja nie ściga...
    Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ===
    Ktoś, cofając na parkimgu, zdemolował mi tył samochodu, po czym odjechał
    (zbiegł) z miejsca zdarzenia. Mój samochód stał pusty. Świadkowie zapisali
    numery i policja zidentyfikowała sprawcę.
    Ku mojemu zdumieniu, aspirant prowadzący sprawę, stwierdził, że w żaden
    sposób nie będą ścigać sprawcy i ograniczą się do wydania notaki dla zakładu
    ubezpieczeń. Uzasadnił to tym, że sprawca nie stanowił zagrożenia dla
    innych.
    Czy można w tym kraju bezkarnie niszczyć cudze mienie i nie ponosić za to
    żadnej odpowiedzialności? O co tu chodzi?

    waldek
    ===