  • 21. Data: 2004-04-18 14:01:03
    Temat: Re: Pogwalcenie praw??
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl>

    tak

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 22. Data: 2004-04-18 15:33:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:c5taqf$ab7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > miales na mysli ze musiala sprzedac?

    Jeśli gość był pełnoletni, to moim zdaniem miała obowiązek, a odmowa
    sprzedaży towaru wystawionego do sprzedaży stanowi wykroczenie. Jeśli
    istniały jakieś inne względy przemawiające za odmową sprzedaży, to można
    to ewentualnie rozpatrywać w kategoriach zawartych w ustawach kontratypów.
    Ale wykazanie, że owa odmowa była realizowana w ramach "stanu wyższej
    konieczności" wcale nie jest łatwe. inny kontratyp do głowy mi nie
    przychodzi.