  • 161. Data: 2016-10-07 21:08:39
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-16 o 17:43, m pisze:

    > Mogą mieć wszyscy. Jeżeli na przykład spółdzielnia w tzw czynszu ustali
    > mniejsze zaliczki. Albo zostaną te same zaliczki, ale koszty wzrosły.

    Oczywiście, że masz rację. Żeby takie algorytmy oceniać,to trzeba mieć
    dostęp do bazy wszystkich opłat i kosztów.

  • 162. Data: 2016-10-07 21:25:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

    > Ale to są podzielniki, a zatem jeślijedna osoba ma dopłaty, to druga
    > powinna zwrot ostać. Twierdzisz, że wszyscymają dopłaty?

    A niby dlaczego ktoś ma mieć zwrot,jak kradł ciepło od innych?
    ---
    Ty nam czas kradniesz

  • 163. Data: 2016-10-08 18:23:18
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Skoro nikt nie wie,jak to dokładnie powinno zostać policzone, to i
    > weryfikacja algorytmu jest bez sensu.

    No to może idźmy logicznie dalej: po co komu taki nieweryfikowalny algorytm?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 164. Data: 2016-10-08 23:01:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-10-16 o 18:23, Stokrotka pisze:

    > No to może idźmy logicznie dalej: po co komu taki nieweryfikowalny
    > algorytm?

    To, że ja nie potrafię zweryfikować, nie oznacza, że nikt inny nie
    potrafi. :-)

    Już na poważne, to trzeba by było dokładnie przemyśleć same założenia.
    Bo w mojej ocenie, jakby nawet zastosować ścisły fizyczny pomiar na
    każdym mieszkaniu, to i tak nie byłoby sprawiedliwie, bo wewnętrzne
    przegrody (ściany, stropy) nie zapewniają pełnej izolacji. Zatem jaki
    podział będzie sprawiedliwy?

  • 165. Data: 2016-10-08 23:25:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > każdym mieszkaniu, to i tak nie byłoby sprawiedliwie, bo wewnętrzne
    > przegrody (ściany, stropy) nie zapewniają pełnej izolacji. Zatem jaki
    Zakręciłam (na *) wczoraj kaloryfer, który grzał może z pół godziny. Po
    10 minutach patrzę, a dobiło jeszcze 10 jednostek. Przy zakręconym
    kaloryferze, chyba tylko dlatego, że był jeszcze ciepły....więc gdzie tu
    logika. że ten podzielnik ma dzialać w czasie rzeczywistym-od odkręcenia
    kaloryfera. Kantują nas na każdym kroku.

    --
    animka

  • 166. Data: 2016-10-09 15:02:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Sprytne, takiej to nawet nie można hój odpisać ;-))

    -----

  • 167. Data: 2016-10-09 15:03:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie nas, tylko Ciebie.
    Nas to okantował wczoraj sędzia nie widząc spalonego Duńczyków.

    -----

  • 168. Data: 2016-10-09 15:46:06
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > To, że ja nie potrafię zweryfikować, nie oznacza, że nikt inny nie
    > potrafi. :-)

    Jesteś za sądami kapturowymi?
    NIe masz aktu oskarżenia, ustawa tajna, jedynie wyrok śmierci jawny?
    Jak za Stalina.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 169. Data: 2016-10-10 09:43:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 7 Oct 2016 17:23:18 +0200
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale to są podzielniki, a zatem jeślijedna osoba ma dopłaty, to druga
    > powinna zwrot ostać. Twierdzisz, że wszyscymają dopłaty?

    Powiedzmy tak, nie położę ręki pod topór, że wszyscy w bloku, jednak wszyscy
    ankietowani, czyli pytani w rozmowach w windzie, czy innych spotkań sąsiadów
    deklarowali taką samą zmianę. Przypadek?

    I aby być dobrze zrozumianym powtórzę aż do znudzenia, nie zmieniły się zaliczki, nie
    zmienił się sposób korzystania z ogrzewania, czy inne finansowe czy inne, wiadome
    mieszkańcowi czynniki.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 170. Data: 2016-10-12 10:06:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, October 10, 2016 at 9:43:57 AM UTC+2, szerszen wrote:

    > I aby być dobrze zrozumianym powtórzę aż do znudzenia, nie zmieniły się zaliczki,
    nie zmienił się sposób korzystania z ogrzewania, czy inne finansowe czy inne, wiadome
    mieszkańcowi czynniki.

    Raczej malo prawdopodobne, jesli wszystkim wyszly doplaty to nikt nie sprawdzil
    dlaczego? Ja co rok dostaje rozliczenie, w nim. m.inn. koszt ogrzania calego bloku

    drive.google.com/uc?export=download&id=0B_Ngl-igrN3o
    Q1RJSFhmTy00TGM

    Moge sie domyslac, ze montaz podzielnikow to nie byla jedyna zmiana, np. u mnie
    (dobrych ~kilkanascie lat temu) bylo tak, ze wraz z zamontowaniem podzielnikow
    zmienil sie warunek wlaczania CO (bylo cos typu kilka dni pod rzed z temp.
    kilkanascie stopni itp..., sporo ludzi wydzwanialo do spoldzielni, ze zimni a nie
    grzeja...). Po zalozeniu licznikow i podzielnikow spoldzielnia wyszla z zalozenia, ze
    teraz kazdy placi za to, co zuzywa i zaczynaja grzac znacznie wczesniej. Kila razy
    mnie ^&^&^*** jak przy temp na zewn ponad 20stopni rury byly cieple...
    Przy takim grzaniu suma zuzycia ciepla jest ewidentnie wieksza.

    Obecnie po modernizacji wymiennikowni przynajmniej jest automat pogodowy sterujacy
    temp. wody w obiegu w zaleznosci od temp. na zewnatrz, ale jak juz wlacza, to przy 20
    i tak troche grzeje

    WS