  • 151. Data: 2016-10-07 09:02:10
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z tym trzeba uważać, ponieważ pewna spółdzielnia z Krakowa złożyła wniosek o
    zamknięcie pieniacza w psychiatryku i sąd to klepnął.
    Wiesz, jak by wyglądał polski usenet bez animki?
    Strach pomyśleć co by było, gdyby animka znała języki ;-)

    -----

  • 152. Data: 2016-10-07 11:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
> [...]
    -----
    > poprosc spoldzielnie pisemnie o przyslanie kopii dokumentacji

    To wyslac takie pismo czym predzej.
    Moze i prezes spoldzielni ma znajomosci w sadzie, ale czy ma
    znajomosci u Ziobry ? :-)

    J.

  • 153. Data: 2016-10-07 16:11:33
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 5 Oct 2016 23:15:53 +0200
    Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > To znaczy na plus czy minus?

    Przecież pisałem, że po założeniu podzielników, zamiast lekkich zwrotów, ewentualnie
    lekkich dopłat za sezon grzewczy pojawiły się mega dopłaty w okolicach 1000 złotych
    za mieszkanie około 50m2.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 154. Data: 2016-10-07 16:12:26
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 4 Oct 2016 19:25:09 +0200
    "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

    > Wszystkie? Na pewno nie.
    > Pewnie twoje zmalały i dlatego jesteś za podzielnikami.

    Czytaj ze zrozumieniem, jestem przeciw, bo dopłaty po założeniu podzielników były
    kolosalne.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 155. Data: 2016-10-07 16:22:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    wrote:
    >Przecież pisałem, że po założeniu podzielników, zamiast lekkich
    >zwrotów, ewentualnie
    >lekkich dopłat za sezon grzewczy pojawiły się mega dopłaty w
    >okolicach 1000 złotych za mieszkanie około 50m2.

    Ale bez podania dodatkowych informacji to jest malo zasadne.
    Nalezaloby zaczac od zapytania spoldzielni jakie bylo zuzycie ciepla w
    budynku i oplata za nie w tym sezonie i w poprzednim.

    Cieplo coraz drozsze niestety (choc od paru lat wegiel ponoc
    tanieje ), a zimy rozne.

    J.

  • 156. Data: 2016-10-07 17:23:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-16 o 16:11, szerszen pisze:

    > Przecież pisałem, że po założeniu podzielników, zamiast lekkich
    > zwrotów, ewentualnie lekkich dopłat za sezon grzewczy pojawiły się
    > mega dopłaty w okolicach 1000 złotych za mieszkanie około 50m2.

    Ale to są podzielniki, a zatem jeślijedna osoba ma dopłaty, to druga
    powinna zwrot ostać. Twierdzisz, że wszyscymają dopłaty?

  • 157. Data: 2016-10-07 17:43:21
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.10.2016 17:23, Robert Tomasik wrote:

    > Ale to są podzielniki, a zatem jeślijedna osoba ma dopłaty, to druga
    > powinna zwrot ostać. Twierdzisz, że wszyscymają dopłaty?

    Mogą mieć wszyscy. Jeżeli na przykład spółdzielnia w tzw czynszu ustali
    mniejsze zaliczki. Albo zostaną te same zaliczki, ale koszty wzrosły.

    p. m.

  • 158. Data: 2016-10-07 20:20:02
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Pismo napisac i niech spoldzielnia wyjasni jak _dokladnie_ sa
    > wykonywane rozliczenia i kto skontrolowal poprawnosc algorytmu.
    > No i oczywiscie o szczegoly ja podzielnik liczy te jednostki.
    >
    > Tylko co dalej, jesli spoldzielnia oleje - GUM, prokurator, sad cywilny ?
    >
    > A moze wystarczy CBA ? :-)

    Spółdzielnia odpisze, że rozlicza firma,
    ewentualnie poda wzór typu: 2*w1+3*w2..
    Oczywiście nie wyjaśniając jak są wyliczane w1, w2, itp.
    A współczynniki zmienią sobie jak im w którym roku pasuje.
    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 159. Data: 2016-10-07 20:21:55
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ale to są podzielniki, a zatem jeślijedna osoba ma dopłaty, to druga
    > powinna zwrot ostać. Twierdzisz, że wszyscymają dopłaty?

    A niby dlaczego ktoś ma mieć zwrot,jak kradł ciepło od innych?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 160. Data: 2016-10-07 21:03:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-16 o 20:20, Stokrotka pisze:

    > Spółdzielnia odpisze, że rozlicza firma,
    > ewentualnie poda wzór typu: 2*w1+3*w2..
    > Oczywiście nie wyjaśniając jak są wyliczane w1, w2, itp.
    > A współczynniki zmienią sobie jak im w którym roku pasuje.

    Skoro nikt nie wie,jak to dokładnie powinno zostać policzone, to i
    weryfikacja algorytmu jest bez sensu.