-
1. Data: 2016-09-29 09:01:55
Temat: Rękojmia - brak reakcji
Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
Otrzymałem przedmiot z defektem kupiony na allegro od osoby prywatnej.
Próbuję skorzystać z prawa rękojmi, ale sprzedawca w ogóle nie odpowiada
na korespondencję (na razie e-mailową) oraz nie odbiera telefonu. Czy
tak prowadzona korespondencja jest wystarczająca aby była uznana za
skuteczną (kontakt przedsprzedażowy i posprzedażowy był w tej samej
formie) czy też powinienem wysmarować polecony? Chciałbym, aby
sprzedawca albo usunął usterkę albo obniżył cenę a ja ją usunę we
własnym zakresie - czy właśnie takie roszczenie powinno się znaleźć w
piśmie do niego? Czy w przypadku dalszego braku kontaktu mogę naprawić
usterkę we własnym zakresie i wystąpić o zwrot kosztów? Czy wymagana
jest opinia rzeczoznawcy czy też wystarczy opinia serwisu? Uprzejmie
proszę o wskazówki jak takie postępowanie przeprowadzić "z głową" czyli
skutecznie.
JaceK
-
2. Data: 2016-09-29 11:25:23
Temat: Re: Rękojmia - brak reakcji
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
10 zł? 1000 zł?
BTW a kontakt ze sprzedawcą przez aledrogo?
-----
> Otrzymałem przedmiot z defektem kupiony na allegro od osoby prywatnej. -
3. Data: 2016-09-30 02:41:32
Temat: Re: Rękojmia - brak reakcji
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2016-09-29 o 09:01, JaceK pisze:
> Otrzymałem przedmiot z defektem kupiony na allegro od osoby prywatnej.
> Próbuję skorzystać z prawa rękojmi, ale sprzedawca w ogóle nie
> odpowiada na korespondencję (na razie e-mailową) oraz nie odbiera
> telefonu. Czy tak prowadzona korespondencja jest wystarczająca aby
> była uznana za skuteczną (kontakt przedsprzedażowy i posprzedażowy był
> w tej samej formie) czy też powinienem wysmarować polecony? Chciałbym,
> aby sprzedawca albo usunął usterkę albo obniżył cenę a ja ją usunę we
> własnym zakresie - czy właśnie takie roszczenie powinno się znaleźć w
> piśmie do niego? Czy w przypadku dalszego braku kontaktu mogę naprawić
> usterkę we własnym zakresie i wystąpić o zwrot kosztów? Czy wymagana
> jest opinia rzeczoznawcy czy też wystarczy opinia serwisu? Uprzejmie
> proszę o wskazówki jak takie postępowanie przeprowadzić "z głową"
> czyli skutecznie.
>
> JaceK
Napisz do Allegro. Pomogą Ci i podpowiedzą co masz robić.
--
animka