  • Data: 2010-10-02 16:14:09
    Temat: Podanie wyroku do publicznej wiadomości
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem wydawcą prasy internetowej. Jestem jednocześnie pokrzywdzonym przez pana
    X. Został on skazany z art. 216.2. Otrzymałem już wyrok skazujący pana X
    (jeszcze nieprawomocny). Chciałbym opublikować ten wyrok w całości w swoim
    czasopiśmie. Miałaby to być przestrogada innych, że nie jest się anonimowym w
    necie i nie zanim się coś napisze, należy pomyśleć o ewentualnych konsekwencjach
    czynu.

    Czy mogę czy muszę wystąpić do sądu o zgodę na jego publikację w mojej
    internetowej prasie? Przeczytałem art. 215 kk. Czy taki wniosek mogę jeszcze
    złożyć po wydaniu wyroku?