    From: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pociety kabel! Skradzione listwy!
    Date: Sun, 18 Dec 2005 17:09:14 +0100

    Witam!

    Niedawno zadawałem Wam pytanie nt. wykorzystania kabla, który kiedyś
    dochodził do klienta (obecnie klient nie korzystał z tego kabla). Facet
    żadał 200zł za ten kabel (twierdził ze to jego właśnośc, choć nie miał
    na to dowodów). Dziś koło 14 facet obciął kabel od pionu do mieszkania,
    oraz zdemontował ok. 8-12m listwy kablowej. Odciał przy okazji innego
    klienta (na szczęście mam karty USB Bufallo - WiFi, więc dość szybko
    przywróciłem łaczność). Pytanie: warto się fatygować na Policję,
    zgłaszać to? Jesli tak to z jakiego paragrafu (chiałbym być przygotowany).
    Szkoda bezpośrednia, w sumie na kilkadziesiąt złotych (nie więcej jak
    50), nie licząc robocizny i przerwy od 14 do 16:30 u innego klienta.

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info p...@w...pl