  • 1. Data: 2008-10-19 21:06:26
    Temat: Telewizja na karte - (R)
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Witam, zastanawiałem się co znaczy znaczek R przy logo na tej stronie:
    http://telewizjanakarte.pl/ czy zdanie "telewizja na kartę" (telewizja
    na karte) może być zastrzeżone? Czy to logotyp jest Registered?

    Patrzyłem http://www.uprp.pl/patentwebaccess/SearchResults.asp
    x ale
    nie ma tam raczej nic więc o co w tym chodzi ew. gdzie to można
    sprawdzić?

    z góry dzięki za informację.
    P.

  • 2. Data: 2008-10-19 21:29:07
    Temat: Re: Telewizja na karte - (R)
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 19 Paź, 23:06, pavka <p...@j...pl> wrote:
> [...]
    sults.aspxale
    > nie ma tam raczej nic więc o co w tym chodzi ew. gdzie to można

    A nie powino byc TM?
    A tak swoja droga to nvidia zaklepala sobie cuda.
    http://www.nvidia.com/object/cuda_get.html