  • 11. Data: 2011-11-21 00:49:16
    Temat: Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jabo0i$e0f$1@mx1.internetia.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?v=Zx081lOg5Ko&feature=c
    hannel_video_title

    > Tego nie zobaczysz w rządowych telewizjach.
    > Subskrybuj nasze kanały:
    > http://www.youtube.com/nowyekrantv
    > http://www.youtube.com/NEkranTV
    > http://www.nowyekran.pl
    >
    > boukun

    Boukun,

    widzę, że sie obudziłeś po dłuższym letargu.

    Spamujesz jak dawniej wszystjie możliwe grupy, czy na razie
    tylko tą??

  • 12. Data: 2011-11-21 08:01:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    hannel_video_title

    > O ile w to, że jakiegoś policjanta poniosła "fantazja" - choć nie powinna - i
    > pobił jakiegoś przechodnia uwierzę, to w skazanie niewinnych osób za udział w
    > zamieszkach już nie. Sąd raczej opiera sie na dowodach, a nie domysłach i robi
    > to na chłodno. Natomiast standardem jest, że ci złapani, to zawsze tylko
    > spacerowali i przypadkowo przechodzili.

    Ha, ha, ha, przecież Tusk rozkazał publicznie, że "chuligani" otrzymają
    najsurowsze kary.
    Jak było na sprawie, ofiary tych prześladowań opowiadają w załączonym filmie.
    Natomiast wytoczono im proces, bo fim z pobicia ich był już dostępny w sieci
    11-go listopada i policja zrobiła w takim układzie krok wyprzedzający.

    boukun

  • 13. Data: 2011-11-21 08:03:46
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > I ten z filmu bity przez policjanta, a potem skazany przez sąd w 24h na
    > podstawie zeznań tego samego policjanta też był skazywany "na chłodno"?
    > Liwiusz

    A można się domyślać, że sąd skazując w niedzielę pobitego przez policjanta, nie
    wiedział o kursującym w sieci filmie, jak i sam pobity jeszcze wówczas o tym
    filmie nie wiedział, bo był cały czas na dołku...

    boukun

  • 14. Data: 2011-11-21 14:38:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:jabv5k$hkd$...@n...onet.pl...

    > I ten z filmu bity przez policjanta, a potem skazany przez sąd w 24h na
    > podstawie zeznań tego samego policjanta też był skazywany "na chłodno"?

    a jakieś potwierdzenie tych rewelacji to posiadasz?

    bo jak rozumiem apele prokuratury, aby ten pobity zgłosił sie w celu
    złożenia zeznań i być może podwyższenia ewentualnego wyroku dla policjanta
    to taka ściema była i mydlenie oczu?

  • 15. Data: 2011-11-21 15:01:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > filmie. Natomiast wytoczono im proces, bo fim z pobicia ich był już
    > dostępny w sieci 11-go listopada i policja zrobiła w takim układzie krok

    Czyli Waść twierdzisz, że film z ich pobicia był w sieci zanim ich pobito i
    z tego powodu Policjanci (bo cała Policja ich nie biła) ich pobili? Jakieś
    zakrzywienie czasoprzestrzeni, czy tylko ja tu jakoś źle rozumują?

  • 16. Data: 2011-11-21 15:02:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > policjanta, nie wiedział o kursującym w sieci filmie, jak i sam pobity
    > jeszcze wówczas o tym filmie nie wiedział, bo był cały czas na dołku...

    Spokojnei ma czas na apelację - o ile faktycznie to jedna i ta sama osoba.

  • 17. Data: 2011-11-21 15:04:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 15:38, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:jabv5k$hkd$...@n...onet.pl...

    > a jakieś potwierdzenie tych rewelacji to posiadasz?

    Obejrzyj film podlinkowany w tym wątku.

    > bo jak rozumiem apele prokuratury, aby ten pobity zgłosił sie w celu
    > złożenia zeznań i być może podwyższenia ewentualnego wyroku dla
    > policjanta to taka ściema była i mydlenie oczu?

    Nie, tam naprawdę mają burdel i nikt się nie przejmuje, że jakiś
    podsądny majaczy coś o tym, że go pobił policjant.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-11-21 15:06:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > złożenia zeznań i być może podwyższenia ewentualnego wyroku dla
    > policjanta to taka ściema była i mydlenie oczu?
    Jeśli pobity sie nie zgłosi, to w praktyce ciężko widzę ściganie karne tego
    policjanta na podstawie samego filmu. Odpowiedzialność dyscyplinarna moim
    zdaniem tak. Nawet wydalenie z służby, bo faktycznie się facet nie popisał
    i uzasadnienia dla kopania niemal leżącego, a na pewno obezwładnionego -
    nawet zakładając, ze to przestępca - to ja osobiście nie widzę, a wydaje mi
    sie, że odnośne przepisy znam.

  • 19. Data: 2011-11-21 17:35:38
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Robert Tomasik wrote:
    Sąd raczej opiera
    > sie na dowodach, a nie domysłach i robi to na chłodno.

    może w jakimś innym państwie?
    jak zauważyliśmy, pewnych ludzi "na chłodno" wypuszcza.

    moon

  • 20. Data: 2011-11-21 23:26:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zamieszkach już nie. Sąd raczej opiera sie na dowodach, a nie domysłach i robi

    a i owszem, ale nie bierzesz poprawki na to ze pewnie wiekszosc tych dowodow
    (a w niektorych sprawach bedzie to jedyny dowod) to zeznania funkcjonariuszy
    ktorzy nierzadko dochodza do wniosku ze jak ktos stal kolo jakiegos debila
    to na pewno z nim 'wspolpracowal' wiec mu sie nalezy

    > Natomiast standardem jest, że ci złapani, to zawsze tylko spacerowali i
    > przypadkowo przechodzili.

    no wlasnie mimo ze wiekszosc tak sie broni to tak sie zdarza ze czasami
    jest to prawda i niejeden wyluskany z takich akcji faktycznie jedynie
    byl w zlym miejscu i czasie, a slowo mundurowego ktory go sprowadzil
    do parteru w okolicy zamieszek jest wiecej warte i rzadziej podwazane