  • 31. Data: 2011-11-24 14:35:22
    Temat: Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:jal0c0$bj8$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > w tym wypadku zasadniczo sporo

    > mój brat też, jednak bynajmniej z innych powodów niż ci na filmie

    Szkoda gadać, żydokomuna wyprała ci mózg...

    > tylko tyle zakumkałeś z mojego pisania?
    > Przecież wyraźnie napisałem że jestem przeciwnikiem takiego zachowania policji
    >
    > natomiast on nie tylko przyjechał na marsz, przyjechał tam na rozrubę i
    > protestuje przeciwko twoim i tobie podobnym próbom robienia z gościa
    > niewiniątka

    Tak jak wyżej, szkoda gadać, żydokomuna wyprała ci mózg...

    Miliony widzów dostały fałszywy obraz wydarze z 11.11

    Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w oświadczeniu na temat relacji
    medialnych z wydarzeń 11 listopada 2011 r. napisało, że tego dnia "miliony
    widzów otrzymały tego dnia fałszywy obraz wydarzeń". Zdaniem stowarzyszenia
    media skupiły się wokół starć z policją, marginalnie traktując "skalę
    patriotycznej manifestacji". Pod oświadczeniem podpisali się Krzysztof
    Skowroński, prezes SDP oraz wiceprezesi: Agnieszka Romaszewska-Guzy i Piotr
    Legutko.

    http://wiadomosci.wp.pl/title,SDP-miliony-widzow-otr
    zymaly-11-listopada-
    falszywy-obraz-wydarzen,wid,14014918,wiadomosc.html?
    ticaid=1d6f7#opOpinie

    i najlepszy komentarz i jednocześnie pytanie:
    "Mam pytanko - czy wobec oczywistych faktów to źle czy dobrze, że spalili autko
    transmitujące łgarstwa i odgórnie sterowaną obłudę ???"

    boukun

  • 32. Data: 2011-11-24 15:25:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Szkoda gadać, żydokomuna wyprała ci mózg...

    jeśli ktoś ma wyprany mózg to ty, niby wiem to od dawna, ale miałem nadzieję
    na jakąś dyskusję

    mea culpa, to się więcej nie powtórzy

  • 33. Data: 2011-11-28 11:08:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Nov 2011, NKAB - wrote:

    > Jak chcesz protestować to nie płać podatków.

    Politycy dawno już się przygotowali na taką wersję wydarzeń.
    Rozwiązanie nazywa się "płatnik".
    On *musi* od Ciebie pobrać np. VAT albo podatek dochodowy
    i go odprowadzić - albo idzie siedzieć.
    Nie płacić podatków można tylko w jeden sposób: kupując
    *wszystko* w tzw. "szarej strefie".
    Niewykonalne.
    O czym uprzejmie zawiadamiam :>

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2011-11-28 11:21:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > i go odprowadzić - albo idzie siedzieć.
    > Nie płacić podatków można tylko w jeden sposób: kupując

    Mówi się, że polska szara strefa to 30-50%, więc jest jakieś światełko w
    tunelu.

    Zresztą po ostatnim expose widać wyraźnie, że kasa NAPRAWDĘ się już w
    budżecie kończy, więc z nadzieją uważam, że to już ostatnie podrygi tego
    żałosnego okupanta a'la podatek 80% :)

    --
    Liwiusz