  • 1. Data: 2011-11-20 20:27:40
    Temat: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Zx081lOg5Ko&feature=c
    hannel_video_title

    Tego nie zobaczysz w rządowych telewizjach.
    Subskrybuj nasze kanały:
    http://www.youtube.com/nowyekrantv
    http://www.youtube.com/NEkranTV
    http://www.nowyekran.pl

    boukun

  • 2. Data: 2011-11-20 21:11:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 2:27 PM, boukun wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Zx081lOg5Ko&feature=c
    hannel_video_title

    > Tego nie zobaczysz w rządowych telewizjach.
> [...]

    idz na drzewo.
    cos zdaje sie ostatnio sie burzyles, ze ty nie spamer jestes.

  • 3. Data: 2011-11-20 21:20:14
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    hannel_video_title

    > idz na drzewo.
    > cos zdaje sie ostatnio sie burzyles, ze ty nie spamer jestes.

    Wicia, ten wątek jest jak ulał na tę grupę...

    Niech się młodzi szkolą, że nie ma w Polsce sprawiedliwości i praworządności...

    A wiesz, takich policjantów, prokuratorów i sędziów pod dyktando reżimu mamy
    wielu w Polsce...

    boukun

  • 4. Data: 2011-11-20 21:23:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-20 22:20, boukun pisze:

    > Wicia, ten wątek jest jak ulał na tę grupę...

    Nie ma żadnych dobrych spamerskich wątków.

    --
    spp

  • 5. Data: 2011-11-20 21:28:19
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Nie ma żadnych dobrych spamerskich wątków.
    > spp

    To nie jest spamerski wątek. Tam może za dużo mi się wkleiło, ale to nie jest
    takie istotne...

    boukun

  • 6. Data: 2011-11-20 21:43:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 3:28 PM, boukun wrote:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest spamerski wątek. Tam może za dużo mi się wkleiło, ale to nie
    > jest takie istotne...
    >
    > boukun

    wiesz co
    założe ci grupe alt.pl.boukun i wrzucaj sobie tam co chcesz.

  • 7. Data: 2011-11-20 21:47:42
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > wiesz co
    > założe ci grupe alt.pl.boukun i wrzucaj sobie tam co chcesz.

    Nie, bo zaniedbam dzieci...

    boukun

  • 8. Data: 2011-11-20 21:52:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 3:47 PM, boukun wrote:

    > Nie, bo zaniedbam dzieci...

    to idz zajmij sie dziecmi i nie przepieprzaj tu czasu, bo ci dzieci na
    psy zejda.

  • 9. Data: 2011-11-20 22:06:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=Zx081lOg5Ko&feature=c
    hannel_video_title

    > Tego nie zobaczysz w rządowych telewizjach.

    O ile w to, że jakiegoś policjanta poniosła "fantazja" - choć nie powinna -
    i pobił jakiegoś przechodnia uwierzę, to w skazanie niewinnych osób za
    udział w zamieszkach już nie. Sąd raczej opiera sie na dowodach, a nie
    domysłach i robi to na chłodno. Natomiast standardem jest, że ci złapani,
    to zawsze tylko spacerowali i przypadkowo przechodzili.

  • 10. Data: 2011-11-20 22:32:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-20 23:06, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > a nie domysłach i robi to na chłodno. Natomiast standardem jest, że ci
    > złapani, to zawsze tylko spacerowali i przypadkowo przechodzili.

    I ten z filmu bity przez policjanta, a potem skazany przez sąd w 24h na
    podstawie zeznań tego samego policjanta też był skazywany "na chłodno"?

    --
    Liwiusz