  • 21. Data: 2011-11-22 01:06:27
    Temat: Re: Pobici przez policje - posłuchaj jak było naprawdę 11.11.11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:jaemn1$64b$1@dont-email.me...

    > a i owszem, ale nie bierzesz poprawki na to ze pewnie wiekszosc tych
    > dowodow
    > (a w niektorych sprawach bedzie to jedyny dowod) to zeznania
    > funkcjonariuszy
    > ktorzy nierzadko dochodza do wniosku ze jak ktos stal kolo jakiegos
    > debila
    > to na pewno z nim 'wspolpracowal' wiec mu sie nalezy

    Bobicie? To nawet jak jest samym tym debilem, to mu się nie należy.
    Natomiast co do współpracy, to jak ktoś widzi zamieszki, to powinien z
    tamtąd wyrywać, jeśli nie ma zamiaru w nich uczestniczyć.

    > no wlasnie mimo ze wiekszosc tak sie broni to tak sie zdarza ze czasami
    > jest to prawda i niejeden wyluskany z takich akcji faktycznie jedynie
    > byl w zlym miejscu i czasie, a slowo mundurowego ktory go sprowadzil
    > do parteru w okolicy zamieszek jest wiecej warte i rzadziej podwazane
    Mnie dość niewygodnie zajmować tu stanowisko, tym nie mniej wrócę do tego
    samego, co poprzednio - jak sie nie ma zamiaru brać udziału w zamieszkach,
    to się tam nie włazi.

  • 22. Data: 2011-11-22 08:15:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:jadp9l$hfp$...@n...onet.pl...

    > Nie, tam naprawdę mają burdel i nikt się nie przejmuje, że jakiś podsądny
    > majaczy coś o tym, że go pobił policjant.

    faktycznie burdel, przy założeniu, że to faktycznie on

  • 23. Data: 2011-11-22 23:27:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jabv5k$hkd$...@n...onet.pl...

    > a jakieś potwierdzenie tych rewelacji to posiadasz?
    >
    > bo jak rozumiem apele prokuratury, aby ten pobity zgłosił sie w celu złożenia
    > zeznań i być może podwyższenia ewentualnego wyroku dla policjanta to taka
    > ściema była i mydlenie oczu?

    Oczywiście, że ściema była...

    Powiem wam, jak to było z tym pobiciem chłopaka przez policjanta podczas Marszu
    Niepodległości. Jak wiadomo chłopak, tak jak przewidywałem, został pobity, skuty
    i zawieziony na komendę. Wieczorem już policja wiedziała, że w sieci, tudzież na
    YouTube kursują filmiki z pobicia tegoż chłopaka przez policjanta. Nie oszukujmy
    się, służby na całym świecie inwigilują na okrągło internet. Trzeba było zatem
    coś z tym zrobić, bo chłopak doznał dotkliwych obrażeń i z pewnością żądał
    lekarza i pomocy medycznej. Już tego wieczoru szerokim echem rozniosła się po
    Polsce wieść o tym, że policja zaatakowała i pobiła spokojnie maszerujących
    uczestników demonstracji czy też przechodniów i zdawali sobie z tego sprawę, że
    będzie się musiała z tego zdarzenia tłumaczyć. Wiadomo też, że tzw. sądy rodem
    ze stanu wojennego 24 godzinne są wymierzone przeciwko narodowi i demonstrantom.
    Sąd nad chłopakiem odbył się najprawdopodobniej w sobotę, a może nawet w
    poniedziałek. Policjant, który brał udział w pobiciu, jest jak też wiadomo, na
    zwolnieniu lekarskim. W trakcie bicia tegoż chłopaka, był cały i zdrowy. Ja
    podejrzewam, że właśnie za to został skazany tenże zatrzymany chłopak, że
    rzekomo pobił wcześniej tegoż policjanta. Jak to się stało, kto był świadkiem
    zdarzenia, czy tylko policjanci koledzy? Te pytania należy publicznie i
    niezwłocznie wyjaśnić. Zadyma w Warszawie była wielka, na filmach widzieliśmy,
    jak młodzi ludzie kopią w tarcze policjantów i jak jeden z nich się wywraca.
    Dlaczego akurat tego tylko chłopaka i jeszcze tylko jednego innego skazano na 3
    miesięczny areszt? Czy to tylko zbieg okoliczności, że nagrywający moment
    zdarzenia z pobicia tego chłopaka kamerzysta Nowego Ekranu uchwycił akurat
    najgroźniejszego przestępcę zamieszek z 11-go grudnia? Czy to możliwe, że akurat
    ten pobity chłopak, był największym przestępcą tychże rozruchów? Czy jest to
    możliwe, że pobił on wcześniej tegoż policjanta i ten ostatni go rozpoznał gdy
    zmierzał z innymi młodymi ludźmi w kierunku tychże odddziałów policji?

    Te i inne pytania, m. in. jak doszło do oskarżenia tego chłopaka i skazania,
    należy jak najszybciej, publicznie wyjasnić. Dlaczego w żadnych mediach nikt nie
    drąży tego tematu? I jeszcze chcą abonament...

    Tfu!

    http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=r
    elmfu

    Tutaj rzecznik policji przyznaje, że zna ten filmik. Tenże powyżej z
    zawiadomienia Nowego Eranu TV jest z 14-go, chłopak już został
    najprawdopodobniej skazany, a w sprawie jego pobicia wszczęto zaledwie
    postępowanie wyjasniające?

    Oprócz internetowego Nowego Ekranu nie ma w Polsce wolnych i niezależnych,
    zaangażowanych społecznie mediów publicznych...

    Tak jak się domyślałem, coraz jaśniej sprawa się przedstawia:

    Dlaczego zaczęliście uciekać?

    - Ja nie uciekałem. Nic złego nie robiłem. Zatrzymałem się. To widać na filmie.
    Dwa razy psiknięto mi w twarz gazem, byłem kopany. Kopany również kilkakrotnie
    poza tym co zarejestrowała kamera. Nie byłem bity metalowym prętem, ktory
    trzymał drugi policjant.

    Jakie odniósł pan obrażenia?

    - Mam zwolnienie lekarskie do końca tygodnia, schodzą mi zadrapania na głowie.
    Rozwożę w pracy ludzi samochodem więc, muszę wrócić do zdrowia, głowa jest tutaj
    ważna. Nie mogę narażać innych.

    Czy pobito jeszcze kogoś z waszej grupy.

    - Tak, kolegę na komisariacie. Został tam tak podduszony, że aż zemdlał. Nie ma
    jednak żadnych śladów.

    Chociaż pan był bity, to jednak pan został oskarżony?

    - Postawiono mi zarzut pobicia funkcjonariusza, ale było odwrotnie, to przecież
    widać. Zarzucono mi, że naruszyłem jego nietykalność cielesną. Zastosowałem siłę
    fizyczną polegająca na szarpaniu za ubranie podczas pełnienie przez niego
    obowiązków służbowych. Dziwna sprawa. Zarzucano mi też, że miałem ochraniacze na
    łokcie, na kolana. Miałem tylko rękawiczki, którymi się jeździ na rowerze, czy
    ćwiczy na siłowni. Policjant mi mówił, że to są rękawiczki do walki w klatkach.
    Mam protokół, że mi je zatrzymano. Dostałem 3 miesiące aresztu, ale będę domagał
    się zmiany tej sytuacji.

    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pobity_przez_
    policjanta:_on_mnie_kopal,_ale_to_ja_dostalem_3_mies
    iace_aresztu_16961

    Jestem ciekaw, czy też w trybie doraźnym dowiemy się, jaki był akt oskarżenia w
    tej sprawie, jaki prokurator go wydał, czy były jakieś naciski w tej sprawie,
    jaki sędzia wydał wyrok, jakie było uzasadnienie wyroku? Jeśli żadnego, to
    dlaczego akurat się oskarżony przyznał? Pytania się mnożą. Tak jak się domyślam,
    chłopak się wyraża, że cyt. "Postawiono mi zarzut pobicia funkcjonariusza, ale
    było odwrotnie...". Tu widać najwyraźniej, że zarzut dotyczył pobicia właśnie
    tego policjanta, który go spokojnie spacerującego skopał, przy pomocy innych
    policjantów... Tu sięm,nmożą kolejne pytania, jakich urazów i w jakich
    okolicznościach doznał ten policjant, kto, jaki lekaż i na jakiej podstawie
    wydał mu zwolnienie lekarskie. Czy wymagane było poręczenie Tuska? itp...

    boukun

  • 24. Data: 2011-11-22 23:40:46
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli Waść twierdzisz, że film z ich pobicia był w sieci zanim ich pobito i z
    > tego powodu Policjanci (bo cała Policja ich nie biła) ich pobili? Jakieś
    > zakrzywienie czasoprzestrzeni, czy tylko ja tu jakoś źle rozumują?

    Nie, ja tak nie twierdzę. Był już w piątek po południu w sieci, na
    pl.soc.polityka informowałem wówczas i linkowałem o tym
    http://www.youtube.com/user/nowyekrantv?oref=http%3A
    %2F%2Fwww.youtube.com%2Fuser%2Fnowyekrantv#p/u/22/BH
    TrAcSHdsU

    Tu masz, co robiła policja ze spokojnie spacerującymi z biało-czerwonymi ludźmi
    i wypowiedź pobitego
    http://www.youtube.com/watch?v=Am3_c_XSp60&feature=c
    hannel_video_title

    A tu rżnięcie głupa

  • 25. Data: 2011-11-23 00:21:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A tu rżnięcie głupa
    > http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=r
    elmfu

    A co Twoim zdaniem w tym nagraniu jest nieprawidłowego? To raczej ci
    dziennikarze palą głupa i próbują na siłę wymóc na rzeczniku by zają
    stanowisko, choć on nie jest w ogóle do tego osobą powołaną.

  • 26. Data: 2011-11-23 08:34:28
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=Zx081lOg5Ko&feature=c
    hannel_video_title

    > Tego nie zobaczysz w rządowych telewizjach.
    > Subskrybuj nasze kanały:
    > http://www.youtube.com/nowyekrantv
    > http://www.youtube.com/NEkranTV
    > http://www.nowyekran.pl
    >
    > boukun

    Ja powiem tak.

    Po co wogóle te capsztyki typu marsze.
    Przecież to tak samo głupie jak te pielgrzymki.

    Jak chcesz protestować to nie płać podatków.

    Jak byś pokazał film, na którym do mojego domu
    przychodzi milicja (nie policja) i tłucze mnie za to,
    że namawiam do bardzo skutecznego protestu polegającego
    na nie płaceniu podatków partyjnym ćwokom to miałoby
    jakiś sens.

    Tu była typowa ustawka kibole - policja
    i normalni ludzie nie powinni tam wogóle być.

    Andrzej.

  • 27. Data: 2011-11-23 09:00:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > coś z tym zrobić, bo chłopak doznał dotkliwych obrażeń i z pewnością żądał
    > lekarza i pomocy medycznej.

    no pewnie, i pewnie z powodu tych dotkliwych obrażeń na filmiku oglądanym
    przez ciebie, nie ma po tych obrażeniach śladu :)

    zresztą nie bardzo jak miał ich doznać, spójrz na jego reakcję, jak fachowo
    się zasłonił, nie pierwszy raz był w takiej sytuacji, albo zareagował w
    sposób wyuczony, jak oglądałem ten filmik z tego pobicia po raz pierwszy, to
    w ogóle miałem wrażenie że to jakiś fake

    bez jaj, nie bronię policji, ale nie przeginaj w drugą strone

    > Polsce wieść o tym, że policja zaatakowała i pobiła spokojnie
    > maszerujących
    > uczestników demonstracji

    i kolejna bzdura, na jednym z tych filmików, gdzie sam początek nie jest
    ograniczony do ataku policjanta, widać co to za spokojni demonstranci, same
    łyse pały w czarnych flekach, zresztą maskujący się w trakcie tego
    przemarszu

    owszem policjant nie powinien tak zareagować, powinien ponieść karę, ale nie
    róbmy z tego gościa takiego niewiniątka, przyjechał tam z kolesiami w
    konkretnym celu, bynajmniej nie spokojnego demonstrowania

  • 28. Data: 2011-11-23 14:56:07
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > róbmy z tego gościa takiego niewiniątka, przyjechał tam z kolesiami w
    > konkretnym celu, bynajmniej nie spokojnego demonstrowania

    No to co z tego, że łyse? Ja też często się golę na łyso, bo i tak mam mało
    włosów... Czy ty jesteś chory? Bić gościa (ludzi) tylko za to, że przujechał(li)
    na Marsz Niepodległości?

  • 29. Data: 2011-11-23 14:57:39
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > dziennikarze palą głupa i próbują na siłę wymóc na rzeczniku by zają
    > stanowisko, choć on nie jest w ogóle do tego osobą powołaną.

    Ja przeanalizujesz jeszcze raz tą moją powyższą analizę, to będziesz wiedział,
    za walą głupa...

    boukun

  • 30. Data: 2011-11-24 08:47:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > No to co z tego, że łyse?

    w tym wypadku zasadniczo sporo

    > Ja też często się golę na łyso, bo i tak mam mało włosów...

    mój brat też, jednak bynajmniej z innych powodów niż ci na filmie

    > Czy ty jesteś chory? a ty sugerujesz, że to był przemarsz pacjentów
    > onkologii?

    > Bić gościa (ludzi) tylko za to, że przujechał(li) na Marsz
    > Niepodległości?

    tylko tyle zakumkałeś z mojego pisania?
    Przecież wyraźnie napisałem że jestem przeciwnikiem takiego zachowania
    policji

    natomiast on nie tylko przyjechał na marsz, przyjechał tam na rozrubę i
    protestuje przeciwko twoim i tobie podobnym próbom robienia z gościa
    niewiniątka