    From: "Sprzęt" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Plan zagospodarowania przestrzennego
    Date: Wed, 25 Apr 2007 12:37:11 +0200

    Witam

    Mam taki problem mieszkam w miejscowości gdzie mamy już plan
    zagospodarowania przestrzennego. Chciałem na swojej działce postawić domki
    letniskowe, a w Gminie powiedzieli mi że nie ma takiej możliwości bo plany
    pozwalają jedynie na postawienie budynku lub domków do prowadzenia
    działalności gospodarczej (sklep)! Żadnych rodzai domków nie mogę postawić
    nawet nie związanych z podłożem. Czy jest na to jakas rada czy można zmienić
    plany?? Bo to jest nie do pomyślenia, żebym nie mógł na swojej działce robic
    prawie co mi się podoba