eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPismo z zadaniem zwrotu gotowki za towar - po przeterminowanej reklamacjiPismo z zadaniem zwrotu gotowki za towar - po przeterminowanej reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pismo z zadaniem zwrotu gotowki za towar - po przeterminowanej reklamacji
    Date: Tue, 4 Oct 2005 17:12:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <dhu64o$ikr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apple049.phils.uj.edu.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1128438744 19099 149.156.92.49 (4 Oct 2005 15:12:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2005 15:12:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:332130
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Reklamowalam (z tytulu niezgodnosci towaru z umowa) aparat fotograficzny.
    Zadalam wymiany na nowy lub zwrotu gotowki. Sprzedawca nie poinformowal mnie
    o decyzji w ciagu ustawowych 14 dni. W takiej sytuacji (wobec niedotrzymania
    terminu rozpatrzenia reklamacji) mialam prawo zdecydowac czy wole pieniadze
    czy nowy aparat. Przyszlam wiec do sklepu z zadaniem zwrotu gotowki. Okazalo
    sie, ze aparat jest naprawiony (!) a sprzedawca, mowiac lagodnie, zachowal
    sie niegrzecznie. W dodatku, nie mial zielonego pojecia o jego obowiazkach
    zwiazanych z niezgodnoscia towaru z umowa. Kazal mi zabrac ten sam,
    naprawiony aparat. Nie zgodzilam sie.
    W Federacji Konsumentow polecili mi napisac do sprzedawcy pismo z zadaniem
    zwrotu gotowki. Nie wiem, jak je sformulowac. Mam dwa pytania:
    1. Czy powinnam (i czy moge) podac termin, w jakim sprzedawca powinien
    przelac pieniadze na podane przeze mnie konto? Czy moze jest jakis ustawowy
    czas?
    2. Jak dlugo mam czekac na reakcje sprzedawcy? Czy znow dwa tygodnie? Idzie
    mi o to, ze jesli sprzedawca pieniedzy nie przeleje, to po jakim czasie mam
    uznac, ze minal termin na jego reakcje, by moc sprawe przekazac Federacji
    Konsumentow?
    Dziekuje,
    Yawn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1