  • Data: 2006-01-12 15:53:01
    Temat: Pisanie prac na zlecenie
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy pisanie prac - zadan domowych, prac zaliczeniowych na studia, na
    zamowienie, jest nielegalne?
    Mam przeczucie, ze tak - ale z drugiej strony przeciez mozna to chyba
    podciagnac pod "sprzedaz praw autorskich do dziela" albo cos w tym rodzaju?
    Jak wyglada taki rodzaj dzialalnosci gospodarczej od strony prawnej?
    [To, ze jest to tzw. "czarna strefa", ze nie placi sie podatku od zyskow z
    tego rodzaju pracy, ze nie ma zadnej umowy itp. pomijam - interesuje mnie
    sam fakt tego, iz pisze prace dla kogos, a on mi za to placi, po czym zanosi
    to prowadzacemu zajecia i zalicza dany przedmiot praca, ktorej de facto sam
    nie napisal. Inna sprawa - czy taki ktos ma potem mozliwosc pozwania mnie do
    sadu, jesli przedmiotu nie zaliczy?]

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG