  • 51. Data: 2011-09-13 07:32:05
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Auto jest na żonę i firma jest na żonę. Gdzie tu żebractwo, o co ci chodzi?

    Dlaczego "na"? Czy to jakiś regionalizm? Ale rozumiem, że chodzi Ci o to
    (ale nie do końca potrafisz to poprawnie wyrazić), że żona prowadzi
    firmę a auto jest właśnością firmy.
    Oczywiście nie używacie tego auta jako pojazdu rodzinnego bo macie do
    tych celów inny samochów - prywatny? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 52. Data: 2011-09-13 07:34:04
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "Wojciech Bancer":
    > Jesteś w ZUS zarejestrowany jako osoba współpracująca?

    A co to ma do rzeczy?

  • 53. Data: 2011-09-13 07:39:13
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "januszek":

> [...]
    > firmę a auto jest właśnością firmy.
    > Oczywiście nie używacie tego auta jako pojazdu rodzinnego bo macie do

    Tak, mamy drugi samochód. Ale co to ma do rzeczy? Napisałem, że wyjazd był
    służbowy i auto służbowe. Gdzie tu żebractwo, ciągle pytam.
    Spytałem na grupie o możliwość obniżenia mandatu, po co drążysz jakieś inne
    zupełnie sprawy?

  • 54. Data: 2011-09-13 07:41:28
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 13.09.2011 09:39, dulek wrote:
> [...]
    > był służbowy i auto służbowe. Gdzie tu żebractwo, ciągle pytam.
    > Spytałem na grupie o możliwość obniżenia mandatu, po co drążysz jakieś

    Hint: póki będziesz odpowiadał na zaczepki póty to się będzie ciągnąć.
    Karmisz ich ;)

    Tomek

  • 55. Data: 2011-09-13 07:42:54
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-13 08:03, dulek wrote:
    > gacek:
    >
    > Nie przekroczyła, bo to ja prowadziłem. Pisałem, że to mi zrobiono
    > zdjęcie, ale co tam, zaszczekać z rana najważniejsze.

    > A to akurat jest oszczerstwo. Potrafisz to udowodnić?

    Napisz wprost. Wyjazd był prywatny czy służbowy?

    gacek

  • 56. Data: 2011-09-13 07:44:39
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "tomek":
    > Hint: póki będziesz odpowiadał na zaczepki póty to się będzie ciągnąć.
    > Karmisz ich ;)

    Tak, doszedłem do wniosku, że pieski takie szczute co niektórzy. Nie
    potrafią, to bach w drugą nogę? Zaraz mnie spytają, czy służbowo rucham
    sąsiadkę. ;)
    Pozdr.

  • 57. Data: 2011-09-13 07:46:34
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "gacek":
    > Napisz wprost. Wyjazd był prywatny czy służbowy?

    Pisałem już, że był służbowy. I pytam, co to ma do rzeczy? Co to ma
    wspólnego z moją prośbą o obniżenie mandatu? Czy za wyjazdy służbowe jest
    inny taryfikator?

  • 58. Data: 2011-09-13 07:49:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Tak, mamy drugi samochód. Ale co to ma do rzeczy? Napisałem, że wyjazd był
    > służbowy i auto służbowe. Gdzie tu żebractwo, ciągle pytam.

    W pierwszym mailu tego nie napisałeś. Pisałeś o "aucie na żonę" co mogło
    oznaczać, że w rzeczywistosci to Twoja firma a żona jest tylko tzw
    słupem. Dlatego teraz staram ustalić konkrety.

    Napisałeś także (i zauważ, że ja się do tego tylko odnoszę):

    "64/50 (żebractwo moim zdaniem, ale w świetle prawa jednak)"

    Co ja zrozumiałem tak, że Ty uważasz, że działania straży polegające na
    takim ustawieniu parametrów fotoradaru, które zmaksymalizują osiągany
    przez nich efekt finansowy - jako żebractwo w świetle prawa - czy To
    miałeś na myśli?

    j.

  • 59. Data: 2011-09-13 07:52:08
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-13 08:03, dulek wrote:
    > gacek:
    >
    > Nie przekroczyła, bo to ja prowadziłem. Pisałem, że to mi zrobiono
    > zdjęcie, ale co tam, zaszczekać z rana najważniejsze.

    Jest jakaś różnica?

    > A to akurat jest oszczerstwo. Potrafisz to udowodnić?

    Nie, jeśli to prawda (nawet jeżeli nie mam w ręku dowodu).

    Wyjaśnisz co robiłeś za kółkiem służbowego auta żony?

    gacek

  • 60. Data: 2011-09-13 07:55:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 09:46, dulek pisze:
    > "gacek":
    >>
    > Pisałem już, że był służbowy. I pytam, co to ma do rzeczy? Co to ma
    > wspólnego z moją prośbą o obniżenie mandatu? Czy za wyjazdy służbowe
    > jest inny taryfikator?

    Może inaczej: jeśli te wyjazdy nie byłby podatkowo "czyste", to lepiej
    nie fikać, bo jeszcze ktoś kontrolę zrobi.