  • 121. Data: 2020-03-16 16:51:48
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Jacek Maciejewski w
    <news:5dsebmddo7te$.bazjyqaevxcp.dlg@40tude.net>:

    > To było wprowadzenie.

    Trolla...

    > K.G. Policji powołała się na ten artykuł tłumacząc
    > zasadność oznakowania jak na zdjęciu.

    Taaak TROLLU! Piszesz o opinii POLICJI, ale jej pokazanie warunkujesz prośbą
    zainteresowanych...

    > Przy okazji wyszedł [...] nonsens

    Tak, wyszedł -- IDIOTA==TROLL==MACIEJWSKI

    > Rozmawiamy natomiast o tym kto ma pierwszeństwo na zaprezentowanym skrzyżowaniu i
    > dlaczego.

    To pokaż całe skrzyżowanie, a nie z punktu widzenia pedalarza/MACIEJEWSKIEGO
    -- ni stać cię zapene na taki "gest"
    --
    'Tom N'

  • 122. Data: 2020-03-16 16:53:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 07:13, cef pisze:

    > Nadal nie widzę nic, co zmuszało by mnie do oglądania
    > znaków wystawionych przed tymi podporządkowanymi
    > jeśli ja jadę poprzeczną drogą.

    I będziesz sie tam zatrzymywał, by puścić tych z podporządkowanych?

    --
    Robert Tomasik

  • 123. Data: 2020-03-16 16:58:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:45:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przy takim oznakowaniu, jak na tej fotce ze STOP-em, to moim zdaniem
    > rowerzysta nie ma prawa przejechać przez jezdnię, tylko ma przeprowadzić
    > rower.
    A prawne uzasadnienie jakieś?

    > Masz sie na jego wysokości zatrzymać :-)
    Kolejny raz zalecam przeczytanie PoRD przed wypowiedzią. W szczególności
    przeczytanie sobie o znaku P-12.

    > Przede wszystkim - moim zdaniem - tam nie ma poprzecznie znaku P-11, bo
    > nowy dywanik asfaltowy położyli i jeszcze nie zdążyli namalować.
    No proszę, nie dość że trzeba znać przepisy to jeszcze szczypta
    jasnowidzenia potrzebna.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 124. Data: 2020-03-16 16:59:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:38:11 +0100, nadir napisał(a):

    > A skąd kierowca ma wiedzieć, że jest tam przejazd? Tam jest tylko
    > przejście dla pieszych.

    Masz prawo jazdy? To lepiej je oddaj...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 125. Data: 2020-03-16 16:59:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > wymyślać koła, już je wymyślono.

    > Z przykrością muszę stwierdzić żeś jednak durniem. Można ci za każdym
    > razem mówić że chodzi o aspekt prawny ale ty za każdym razem wyciągniesz
    > aspekt praktyczny. Zapewne odróżnienie obu przerasta twój umysł. Nie
    > dociera również do ciebie że znak A-7 ustawiony dla rowerzysty cię,
    > kierowcy, nie obowiązuje. Jak wszystkie inne znaki ustawione kantem do
    > ciebie. Nie masz obowiązku ani nawet zalecenia w ustawie byś je
    > dostrzegał, analizował i coś w związku z nimi decydował. Zanim zaczniesz
    > odpowiadać, zapamiętaj dwa słowa: "Aspekt prawny".

    I jak już zapamiętam, to niby co to zmieni?

    --
    Robert Tomasik

  • 126. Data: 2020-03-16 17:13:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.03.2020 o 14:07, J.F. pisze:
> [...]
    4.jpg

  • 127. Data: 2020-03-16 17:15:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Pytam o uzasadnienie. Pamiętasz? Kto pierwszy i *dlaczego*.

    Mogę ja? Dlatego, ze tam jest znak A-7.

    --
    Robert Tomasik

  • 128. Data: 2020-03-16 17:16:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:59:24 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > I jak już zapamiętam, to niby co to zmieni?

    Może przestaniesz się wypowiadać nie na temat.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 129. Data: 2020-03-16 17:17:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Masz prawo jazdy?

    Bo?

    > To lepiej je oddaj...

    Może Tobie?

  • 130. Data: 2020-03-16 17:18:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Przy takim oznakowaniu, jak na tej fotce ze STOP-em, to moim zdaniem
    >rowerzysta nie ma prawa przejechać przez jezdnię, tylko ma

    A samochod przepychasz ?

    Masz sie zatrzymac, ustapic pierwszenstwa, i mozesz jechac.

    >Masz sie na jego wysokości zatrzymać :-)

    21. 1. Znak B-20 ,,stop" oznacza:
    1) zakaz wjazdu na skrzy˝owanie bez zatrzymania si´
    przed droga z pierwsze?stwem,
    2) obowiazek ustapienia pierwsze?stwa kierujacym
    poruszajacym si´ ta droga.

    2. Zatrzymanie powinno nastapiç w wyznaczonym
    w tym celu miejscu, a w razie jego braku -- w takim
    miejscu, w którym kierujacy mo˝e upewniç si´, ˝e nie
    utrudni ruchu na drodze z pierwsze?stwem.

    Chyba, ze cos sie zmienilo, bo o tekst jednolity rozporzadzenia
    trudno.

    >Przede wszystkim - moim zdaniem - tam nie ma poprzecznie znaku P-11,
    >bo
    >nowy dywanik asfaltowy położyli i jeszcze nie zdążyli namalować.

    Na tej fotce nie ma, byc moze celowo ... ale czy to cos mowi
    rowerzyscie ?
    Czy jednak powinien sie spodziewac przejazdu, skoro jedzie DDR ?

    J.