  • Data: 2006-11-15 13:31:20
    Temat: Pełnomocnictwo notarialne a sprawa w urzedach ...
    Od: "Magik_Gliwice" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    ojciec uczynił mnie pełnomocnikiem w sprawach swojej firemki.
    pełnomocnictwo zostało sporzadzone w obecnosci notariusza i poreczone
    notarialnie. notariusz powiedział iz aby pełnomocnictwo miało moc
    prawna nalezy nakleic na nim znaczki skarbowe i je podpisac.
    dzis załatwiałem sprawy w urzedzie skarbowym gdzie pani w okienku
    kazała złozyc kserokopie pelnomocnictwa i na kserokopii prosze
    nakleic znaczki skarbowe które moze pam przekleic z oryginału - tam
    nie sa potrzebne.
    tu wkrada sie pytanie o co wogóle chodzi ?
    a tak na powaznie kto wprowadził mnie w błą: notariusz karzac
    naklejac znaczki na oryginale czy panienka z okienka kazac naklejac je
    na kserokopii ? czy za kazdym razem skladajac kserokopie w urzedzie
    bede musiał na niej naklejac znaczki czy znaczki konieczne sa tylko na
    oryginale ?

    pozdrawiam i licze na Wasza pomoc