  • Data: 2004-09-29 15:42:50
    Temat: Parking policyjny
    Od: Piecu <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Gdy Policja złapie np. pijanego kierowcę, zleca zholowanie samochodu na
    parking policyjny (ja jestem pracownikiem firmy posiadającej taki
    parking). Jeżeli właściciel tego pojazdu nie zgłosi się po jego odbiór
    (bo jest to np. Maluch, dla którego koszty holowania przewyższą jego
    wartość), to po pół roku samochód może (ponoć) przejść na własność
    państwa. Pisze się wtedy pismo do Urzędu Skarbowego. I co dalej? US nie
    ma zamiaru odpisać, trzymanie takiego złomu też nie ma sensu. Zrobić z
    nim nic nie można, bo nie jest się właścicielem. Czy US ma jakiś termin,
    w jakim powinien się zająć tą sprawą? A może można gdzie indziej
    interweniować.

    Proszę o odpowiedź i dziękuję.

    --
    Piecu