  • 61. Data: 2008-10-18 22:40:55
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Marian <m...@a...pl>

    MałGosia wrote:
    > Piotr napisał
    >
    > Zdaje mnie sie, ze dym papierosowy jest - jak to juz ktos tutaj raczyl
    > zauwazyc - szkodliwy dla zdrowia, wiec nie porownuj tych dwoch sytuacji.

    halas tez jest szkodliwy dla zdrowia.

  • 62. Data: 2008-10-18 23:46:29
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    MałGosia pisze:
    > Zdaje mnie sie, ze dym papierosowy jest - jak to juz ktos tutaj raczyl
    > zauwazyc - szkodliwy dla zdrowia, wiec nie porownuj tych dwoch sytuacji.
    Płacz dziecka może osiągać >110dB.
    Taki hałas pewnie wg. Ciebie szkodliwy nie jest.

  • 63. Data: 2008-10-19 06:55:26
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > No dobrze, niech ci będzie, poprawię się i ujmę to inaczej.

    co miales napisac juz napisales, wszyscy wiedza ze nie wiesz o czym piszesz

  • 64. Data: 2008-10-19 07:05:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 październik 2008 01:46
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gddsjd$cld$1@news.onet.pl>):

    > Płacz dziecka może osiągać >110dB.

    Przez ścianę? raczysz sobie robić jaja z pogrzebu.

    --
    Tristan

  • 65. Data: 2008-10-19 07:05:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <gddsjd$cld$1@news.onet.pl>):

    > Płacz dziecka może osiągać >110dB.

    Przez ścianę? raczysz sobie robić jaja z pogrzebu.

    BTW: Ciekawe jakby zmierzyć dBele na przerwie w szkole....

    --
    Tristan

  • 66. Data: 2008-10-19 09:15:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 17 Oct 2008 20:26:15 +0200, Jotte napisał(a):

    > Zresztą co za różnica, czy ktoś zakłóca innym spokój głośnikami, wiertarką,
    > psem czy bachorem?
    > Ma tego nie robić i tyle.

    No to postaraj sie, zeby sad zakazal bachorowi sie drzec. I niech to
    wyegzekwuje, hehe:)

  • 67. Data: 2008-10-19 09:19:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 09:05:58 +0200, Tristan napisał(a):

    > Przez ścianę? raczysz sobie robić jaja z pogrzebu.

    A dymek papierosowy z odleglosci 5m?

  • 68. Data: 2008-10-19 09:21:48
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    Piotr napisał
    > Płacz dziecka może osiągać >110dB.
    > Taki hałas pewnie wg. Ciebie szkodliwy nie jest.

    Mam dzieci, znajomi maja dzieci i nikt nie leczy sie w zwiazku z tym u
    otolaryngologa. I nie pisz wiecej takich pierdol prosze.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 69. Data: 2008-10-19 09:54:55
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    MałGosia pisze:
    > Piotr napisał
    >
    > Mam dzieci, znajomi maja dzieci i nikt nie leczy sie w zwiazku z tym u
    > otolaryngologa. I nie pisz wiecej takich pierdol prosze.
    Mieszkam w bloku z balkonowymi palaczami, znajomi mieszkają w blokach z
    balkonowymi palaczami i nikt nie leczy się w związku z tym.

    Sytuacje *są* porównywalne, jedna i druga może być równie uciążliwa i
    wkurwiająca; jak komuś się nie podoba - niech sobie dom na odludziu
    wybuduje.

    Wprowadzanie regulacji 'blok tylko dla niepalących', 'blok tylko dla
    ludzi bez dzieci' jest równie (a)sensowne.

  • 70. Data: 2008-10-19 10:45:08
    Od: Marian <m...@a...pl>

    MałGosia wrote:
    > Piotr napisał
    >
    > Mam dzieci, znajomi maja dzieci i nikt nie leczy sie w zwiazku z tym u
    > otolaryngologa. I nie pisz wiecej takich pierdol prosze.

    a ktos z sasiadow palaczy leczy sie na raka w zwiazku z tym, ze sasiad
    przypala na balkonie?