  • 101. Data: 2008-10-20 06:46:00
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:xtmasi8chdg1.1kozdaaq7kxs$.dlg@40tude.net...

    > Niektorzy sa socjopatami, jak Ty...

    ale za to najmedrszymi w swojej wsi..... jak wszyscy pojda w pole

  • 102. Data: 2008-10-20 06:49:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > bez sensu jest zakazywanie palenia w knajpach, bo tam jest miejsce
    > palaczy.

    a coz to za karkolomna teza?
    a dlaczego akurat tam, a nie w palarni?

    pogadaj z nieplacymi o przebywaniu w knajpie pelnej palacych, o tym jak sie
    pozniej czuja i jak smierdza oni i ich ciuchy itp

  • 103. Data: 2008-10-20 07:14:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 08:49
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdh9m2$2oq$1@news.task.gda.pl>):

    > a coz to za karkolomna teza?
    > a dlaczego akurat tam, a nie w palarni?

    Dlatego, że tam idę napić się piwka i zapalić.

    > pogadaj z nieplacymi o przebywaniu w knajpie pelnej palacych,

    To po co chodzą do knajp? Niech idą do restauracji, kawiarni itepe. Do knajp
    chodzą ludzie w większości palący. Całkowity zakaz palenia we wszystkich
    knajpach odbiera im miejsca chodzenia lub zmusza do łamania prawa.

    Nie, palarnia nie jest wyjściem, bo chcę sobie posiedzieć z komplami przy
    piwku, cipsiach i papierosku. Jak większość bywalców knajp.

    --
    Tristan

  • 104. Data: 2008-10-20 07:22:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    > To po co chodzą do knajp? Niech idą do restauracji, kawiarni itepe. Do knajp
    > chodzą ludzie w większości palący. Całkowity zakaz palenia we wszystkich
    > knajpach odbiera im miejsca chodzenia lub zmusza do łamania prawa.

    Że tak powiem: gówno prawda.

    > Nie, palarnia nie jest wyjściem, bo chcę sobie posiedzieć z komplami przy
    > piwku, cipsiach i papierosku. Jak większość bywalców knajp.

    Słyszałeś o e-papierosach?

    j.

  • 105. Data: 2008-10-20 07:42:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2008, Piotr wrote:

    > Zdaje mnie się, że wypalenie papierosa trwa kilka chwil i ktoś, komu
    > przeszkadza zamknięcie okna na pięć minut

    Logic error.
    Jak poczujesz dym to już jest ZA PÓŹNO na zamykanie okna.
    Do tego możesz być akurat w innym pomieszczeniu.
    Ja tam w bloku z balkonami nie mieszkam, ale zdaje się Ty też piszesz
    na podstawie jakichś domniemań nie mających związku z realiami.

    pzdr, Gotfryd

  • 106. Data: 2008-10-20 07:56:02
    Od: Marian <m...@a...pl>

    szerszen wrote:

    > pogadaj z nieplacymi o przebywaniu w knajpie pelnej palacych, o tym jak
    > sie pozniej czuja i jak smierdza oni i ich ciuchy itp

    trzeba sie myc, a ciuchy czesciej prac ;)

  • 107. Data: 2008-10-20 09:14:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba sie myc, a ciuchy czesciej prac ;)

    powiedzial co wiedzial

  • 108. Data: 2008-10-20 09:17:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dlatego, że tam idę napić się piwka i zapalić.

    a niepalacy tez tam idzie napic sie piwka, i spotkac sie z kumplami i nie ma
    ochoty smierdsziec, ani tym bardziej wdychac twojego dymu

    > To po co chodzą do knajp?

    po to samo co ty, z wylaczeniem papierosow

    > Całkowity zakaz palenia we wszystkich
    > knajpach odbiera im miejsca chodzenia lub zmusza do łamania prawa.

    a brak takiego zakazu odbiera niepalacym miejsce chodzenia

    > Nie, palarnia nie jest wyjściem, bo chcę sobie posiedzieć z komplami przy
    > piwku, cipsiach i papierosku. Jak większość bywalców knajp.

    to mozesz zrobic w domu i taniej cie wyjdzie

  • 109. Data: 2008-10-20 09:38:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 11:17
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdhibm$5mf$1@news.task.gda.pl>):

    > a niepalacy tez tam idzie napic sie piwka, i spotkac sie z kumplami i nie
    > ma ochoty smierdsziec, ani tym bardziej wdychac twojego dymu

    Dlaczego on wygrywa wszędzie?

    > po to samo co ty, z wylaczeniem papierosow

    No to niech idą do restauracji, kawiarni etc. jest masa miejsc gdzie można
    się napić piwa i nie palić. Knajpa jest od picia i palenia.

    > a brak takiego zakazu odbiera niepalacym miejsce chodzenia

    Dlaczego? Wystarczy podział na palących i nie. Np. bonusy dla lokali z
    zakazem palenia. Ale żeby mogły być również lokale dla palących. teraz są
    oni dyskryminowani.

    > to mozesz zrobic w domu i taniej cie wyjdzie

    A czemu niepalący nie mogą?
    Ja mam 1 pokój na całą rodzinę.

    --
    Tristan

  • 110. Data: 2008-10-20 13:01:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dlaczego on wygrywa wszędzie?

    bo to palacy truje, czyli robi cos "zlego"

    > No to niech idą do restauracji, kawiarni etc. jest masa miejsc gdzie można
    > się napić piwa i nie palić. Knajpa jest od picia i palenia.

    to twoje zdanie, a do tego jestes w mniejszosci, mozesz sie od szluga na te
    2-3 godziny wstrzymac

    > Dlaczego? Wystarczy podział na palących i nie. Np. bonusy dla lokali z
    > zakazem palenia. Ale żeby mogły być również lokale dla palących. teraz są
    > oni dyskryminowani.

    to dla ich dobra :)
    niech sie palacy opodatkuja, bo to miedzy innymi za niepalacych pieniadze
    beda sie kosztownie leczyc

    > A czemu niepalący nie mogą?

    bo nikogo przy tym nie truja

    > Ja mam 1 pokój na całą rodzinę.

    i wszyscy twoi kuple terz maja kawalerki na cala rodzine? :)