  • 11. Data: 2006-01-11 14:15:28
    Temat: Re: Panstwo prawa. Tym razem niepoprawnosc religijna
    Od: "PaPi" <a...@b...ccc>

    > A czym się rózni od cenzury obraza ososbista?

    Tym, ze latwo jest zdefiniowac "osobe" i przedmiot tej obrazy a nie jest to
    mozliwe w przypadku religii.

    > Dlaczego kiedy będę nazywał cię publicznie "tępym, łysym chujem", gotów
    > jestes podac mnie do sądu, żeby mi zamknąc pysk?

    Uwierz mi. Mozesz mnie nazywac publicznie jak chcesz :-)
    Na pewno nie podam Cie o to do sadu.

    PaPi

  • 12. Data: 2006-01-11 14:16:48
    Od: rAzor <g...@d...org>

    Użytkownik PaPi napisał:

    > Tym, ze latwo jest zdefiniowac "osobe" i przedmiot tej obrazy a nie jest to
    > mozliwe w przypadku religii.

    Jest to możliwe - mówimy przeciez o obrazie uczuć religijnych. X jest
    głęboko wierzący, a Y czyni sobie niewybredne żarty z reliigii X-a.

    > Uwierz mi. Mozesz mnie nazywac publicznie jak chcesz :-)
    > Na pewno nie podam Cie o to do sadu.
    >
    > PaPi

    Nie ma sprawy - to typowe u ludzi pozbawionych godności.
    Ze mną nie próbuj, łysa pało. :-P)
    --
    rAzor
    _______________________

  • 13. Data: 2006-01-11 14:23:41
    Od: rAzor <g...@d...org>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > a co ma Garodcki do tegoto raz? a dwa to byla obraza uczuc religijnych, nie
    > wiem czego sie pienisz

    A ja bym się spytał co maja z tym wspólnego trolle:
    less
    ans
    cleared
    dell
    glo
    troll
    TW Bolek
    ultra
    --
    rAzor
    _______________________

  • 14. Data: 2006-01-11 14:28:59
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    From: rAzor <g...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Date: Wed, 11 Jan 2006 15:23:41 +0100
    Sender: 3qq@xdsl-309. _walbrzych_ .dialog.net.pl

  • 15. Data: 2006-01-11 14:30:48
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    rAzor wrote:

    > Jest to możliwe - mówimy przeciez o obrazie uczuć religijnych. X jest
    > głęboko wierzący, a Y czyni sobie niewybredne żarty z reliigii X-a.

    Wiec ja czcze religijnie trawe. Zadam zakazu koszenia trawy!

  • 16. Data: 2006-01-11 14:48:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Zniewazenie przedmiotu czci religijnej. Czyzby siusior Jezusa byl
    > obiektem kultu katolikow?

    Krzyz z Jezusem jest takim przedmiotem.

  • 17. Data: 2006-01-11 14:49:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "PaPi" <a...@b...ccc> napisał w wiadomości

    > A co to jest obraza uczuc religijnych i czym sie ona rozni od cenzury ?

    masz sprecyzowane w ustawie kk

  • 18. Data: 2006-01-11 14:54:08
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "PaPi" <a...@b...ccc> napisa? w wiadomo?ci

    > masz sprecyzowane w ustawie kk

    Gdzie jest tam sprecyzowane?

  • 19. Data: 2006-01-11 15:52:04
    Od: "PaPi" <a...@b...ccc>

    > Jest to możliwe - mówimy przeciez o obrazie uczuć religijnych. X jest
    > głęboko wierzący, a Y czyni sobie niewybredne żarty z reliigii X-a.

    Niemozliwe jest zdefiniowanie czegos jako religia z uwagi na to, ze
    przedmiotem kultu religijnego moze byc preaktycznie wszystko.
    Dla hindusa obraza uczuc religijnych moze byc zabijanie krow w rzezni.
    Dla wyznawcy gojizm (czy jakos tak) obraza moze byc wycinanie drzew.
    Dla mnie np. obraza moze byc glupota rydzykoidow.

    Tyle, ze ww. w systemie prawnym nie powinny byc przyczynkami do ferowania
    wyrokow przez sad.

    > Nie ma sprawy - to typowe u ludzi pozbawionych godności.
    > Ze mną nie próbuj, łysa pało. :-P)

    To nie kwestia obrazanego ile obrazajacego.
    "Ludzie" Twojego pokroju nie sa w stanie mnie obrazic :-)

    PaPi

  • 20. Data: 2006-01-11 16:00:25
    Od: "PaPi" <a...@b...ccc>

    > masz sprecyzowane w ustawie kk

    "Art. 196
    § 1. Kto obraża uczucie religijne innych osób, znieważając publicznie
    przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego
    wykonywania obrzędów religijnych,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 2, ograniczenia wolności albo
    grzywny."

    Gdzie jest to sprecyzowanie ?

    PaPi