eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanasonic Polska sp. z o.o. & service › Panasonic Polska sp. z o.o. & service
  • Data: 2002-08-31 16:19:18
    Temat: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej i zgodnie
    z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
    a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie respektowania
    warunków gwarancji?
    b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek (pytam,
    bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
    c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością importu części,
    ale taki imoport może trwać i pół roku?
    d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ PAN"?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1