eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanasonic Polska sp. z o.o. & serviceRe: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
  • Data: 2002-08-31 18:00:51
    Temat: Re: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W tych jakze trudnych czasach d...@p...onet.pl z przepieknym
    mailem <d...@p...onet.pl> wydziergal :

    > Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej
    > i zgodnie z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
    > a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie
    > respektowania warunków gwarancji?
    > b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek
    > (pytam, bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
    > c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością
    > importu części, ale taki imoport może trwać i pół roku?
    > d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT
    > TWÓJ PAN"?


    przeczytaj karte gwarancyjna czy pisze 14dni czy 14dni roboczych. to na
    poczatek. nastepnie zagroz im sadem konsumenckim ;]. Aha i nie rozmawiaj
    cieciem zza lady tylko odrazu wal do kierownika ze robia popyline ;D. W
    skrocie narob takiego syfu by mysleli ze maja doczynienia z zboczencem ktory
    jest w stanie wytoczyc im sto procesow i ma czas na szlajanie sie po sadach
    oraz kase na to.

    --
    Pozdrawiam
    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1