eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanasonic Polska sp. z o.o. & servicePanasonic Polska sp. z o.o. & service
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.on
    et.pl!niusy.onet.pl
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
    Date: 31 Aug 2002 18:19:18 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 13
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1030810758 23969 192.168.240.245 (31 Aug 2002 16:19:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Aug 2002 16:19:18 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.205.222.193
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Q312461)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105643
    [ ukryj nagłówki ]

    Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej i zgodnie
    z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
    a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie respektowania
    warunków gwarancji?
    b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek (pytam,
    bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
    c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością importu części,
    ale taki imoport może trwać i pół roku?
    d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ PAN"?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1