eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPanasonic Polska sp. z o.o. & serviceRe: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
  • Data: 2002-08-31 18:41:40
    Temat: Re: Panasonic Polska sp. z o.o. & service
    Od: "tompac" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > Oddałem 14 dni temu aparat cyfrowy Panasonica do naprawy gwarancyjnej i
    zgodnie
    > z terminem 14 dniowym nie jest gotowy.
    > a) jakie poodjąć kroki radykalnego wymuszenia na producencie respektowania
    > warunków gwarancji?
    > b) producent dopiero ustosunkuje się do mojego żądania w poniedziałek
    (pytam,
    > bo najlepszą obroną własnych interesów jest atak).
    > c) Panasonic Sp. z o.o. Zawsze może tłumaczyć się koniecznością importu
    części,
    > ale taki imoport może trwać i pół roku?
    > d) czy można (da się w ogóle?) w takiej sytuacji pokazać, że "KLIENT TWÓJ
    PAN"?
    >
    >

    Należy uważnie przeczytać warunki gwarancji i do nich się dostosować.
    pozdr

    PS To dobrze że chcą naprawić, mnie dystrybutor marki Casio - Zibi "cośtam"
    nie mogąc naprawić zegarka odesłała mi go z adnotacją że do niego
    zaglądałem, co oczywiście było wierutną bzdurą.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1