  • 11. Data: 2009-03-26 10:04:53
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Olgierd pisze:
    > Jakby walić 1000 zł za pisanie takich rzeczy też byłoby fajnie ;-)

    Głupie wypowiedzi lepiej zachowaj dla siebie.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2009-03-26 10:06:44
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Typowa odpowiedz polaczka, jak kogoś będą napierdalać koło Ciebie na ulicy
    > to także udasz, że tego nie widzisz? tak?

    A od kiedy palenie przy dziecku jest w naszym kraju przestępstwem , badź
    wykroczeniem ?

  • 13. Data: 2009-03-26 10:07:23
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Paweł Ubysz pisze:
    > A od kiedy palenie przy dziecku jest w naszym kraju przestępstwem , badź
    > wykroczeniem ?

    Ludzie to nie chodzi o to jak to nazwać, ale co zrobić aby to zmienić?
    Czy to tak trudno zrozumieć?

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2009-03-26 10:08:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Typowa odpowiedz polaczka, jak kogoś będą napierdalać koło Ciebie na > ulicy
    > to także udasz, że tego nie widzisz? tak?

    rozumiem twoj wkurw :)
    ale naprawde, wez gleboki oddech i pomysl sobie co stoi po drugiej stronie
    takiego rygoru jaki bys chcial wprowadzic
    a mianowiecie np to, ze stracidsz dziecko i dostaniesz pajde za pedofilstwo, jak
    ktos zobaczy ze swoje dzieci myjesz gola reka, a nie myjka/gabka czy w
    rekawiczkach

  • 15. Data: 2009-03-26 10:08:57
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    szerszen pisze:
    > a mianowiecie np to, ze stracidsz dziecko i dostaniesz pajde za
    > pedofilstwo, jak ktos zobaczy ze swoje dzieci myjesz gola reka, a nie
    > myjka/gabka czy w rekawiczkach

    Nie wiem czy to jest trafne porównanie.

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2009-03-26 10:11:24
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Ludzie to nie chodzi o to jak to nazwać, ale co zrobić aby to zmienić? Czy
    > to tak trudno zrozumieć?

    No to zastanów sie nad tym co robisz i czy na własciwej grupie wylewasz swe
    żale. To jest grupa o _prawie_. I otrzymałes odpowiedź ze nic zrobic w
    takiej sytuacji nie możesz.
    A jeżeli chcesz cos zmienic to wyguglaj sobie coskolwiek o obywatelskiej
    inicjatywie ustawodawczej i działaj.

  • 17. Data: 2009-03-26 10:12:20
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Nie wiem czy to jest trafne porównanie.

    A czy porównanie palenia przy dziecku do bicia kogoś na ulicy było trafne?

  • 18. Data: 2009-03-26 10:15:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:04:53 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Głupie wypowiedzi lepiej zachowaj dla siebie.

    1000 zł mandatu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2009-03-26 10:17:18
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Paweł Ubysz pisze:
    > A czy porównanie palenia przy dziecku do bicia kogoś na ulicy było trafne?

    Jak najbardziej bo to i to nie wywołuje w otoczeniu żadnych reakcji.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2009-03-26 10:22:52
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Jak najbardziej bo to i to nie wywołuje w otoczeniu żadnych reakcji.

    To dodaj do tego jeszcze jedzenie bułki. Jak ostatnio jadłem bułke na ulicy
    to wyobraź sobie ze nikt nie zareagował. Byłem w szoku normalnie.....