  • Data: 2006-12-18 20:24:45
    Temat: PZU - szkoda calkowita/czesciowa
    Od: "Dexter Labolatory" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kobieta wjechala w moj motocykl samochodem - szkoda z jej OC

    PZU wycenilo wartosc motocykla w dniu wypadku na 15.100zl oraz wyliczylo
    odszkodowanie na zasadzie "szkody calkowitej"
    (Szkoda calkowita oznacza, że "naprawa" przekroczy wartosc pojazdu)
    Ich system przy tym założeniu wyliczył, że mam dostac tylko 5000zl + wrak

    Zrobilem wycene w autoryzowanym serwisie i okazalo sie, ze wymienią mi wszystkie
    uszkodzone czesci na nowe (orginalne) + robocizna, za kwote 12.000zl

    Jak mam teraz podważyć fakt, że wycena NIE POWINNA być robiona na zasadzie "szkody
    calkowitej" ? wszystkie moje pisma nie odnosza skutku , a PZU twierdzi ze ich
    system dobrze wyliczył....

    czy musze isc do sądu ? czy mam szanse wygrac z WIELKIM PZU ?
    czy dla sądu wycena serwisu w ktorym bylem ma jakąś wartosc ?