  • 11. Data: 2009-01-27 18:32:02
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: "Hektor" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtaszek" <@> napisał

    > tak, na przejsciu dla pieszych rowerzysta wpadl na maske samochodu

    Sygnalizacja swietlna byla? Jakie swiatlo bylo na przejsciu?

  • 12. Data: 2009-01-27 18:38:26
    Od: Wojtaszek <@>

    witek pisze:
    > W sądzie grodzkim jest sprawa o potrącenie rowerzysty.

    tyle, ze ojciec go nie potracil, rowerzysty nie bylo na przejsciu gdy on
    tam wjezdzal, to rowerzysta z boku wpadl na maske, ojciec tez nie
    wymusil zadnego pierszenstwa, bo rowerzysty tam wczesniej nie bylo, byl
    daleko, poza zasiegiem wzroku skrecajacego w prawo, nadjechal szybko nie
    myslac o tym, ze jest szybszy od samochodu

    ale wiem, ze fakty jedno a interpretacja przez sad to czesto cos
    zupelnie innego

  • 13. Data: 2009-01-27 18:39:25
    Od: Wojtaszek <@>

    Hektor pisze:

    > Sygnalizacja swietlna byla? Jakie swiatlo bylo na przejsciu?

    nie było

  • 14. Data: 2009-01-27 18:41:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:497f4f43$1@news.home.net.pl Wojtaszek <@> pisze:

    > tak, na przejsciu dla pieszych rowerzysta wpadl na maske samochodu
    A mógłbyś napisać bardziej precyzyjnie?
    - samochód był już na przejściu, a usiłujący przejechać przez przejście dla
    pieszych
    rowerzysta uderzył w bok auta, czy:
    - rowerzysta wjechał na przejście, a samochód uderzył go przodem?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-01-27 18:42:41
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    > tak, na przejsciu dla pieszych rowerzysta wpadl na maske samochodu

    Co nie znaczy, że rowerzysta był winny. Jak Ty np. wymusisz pierwszeństwo i
    ktoś Ci przez to "wpadnie" na maske albo w Ciebie wjedzie to chyba żartujsz,
    że czyni go to od razu winnym, a nie Ciebie.

  • 16. Data: 2009-01-27 18:43:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojtaszek pisze:

    > niestety sprawa choc oczywista
    > bedzie sie ciagnac po sadach

    Nie wiem co widzisz oczywistego w tej sprawie. To że rowerzysta najechał
    na samochód nie przesądza o braku winy ojca. Jego wina może właśnie
    polegać na tym, że nie widział rowerzysty "którego tam nie było" a mógł
    i powinien.
    Za młoda danych by pisać stanowczo, ale skoro poszedł akt oskarżenia to
    oczywista niewinność twojego ojca budzi wątpliwości.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 17. Data: 2009-01-27 18:44:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał
    > No i wtedy policja stwierdza współwinę, daje po mandacie obu stronom (albo
    > i nie) i po sprawie. Dziwne jest to, że nie zrobili tego odrazu,

    Nie mają obowiązku rozstrzgać na miejscu i stosować mandatowego trybu.

  • 18. Data: 2009-01-27 18:47:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glnl3a$57v$1@nemesis.news.neostrada.pl Piotr [trzykoty]
    <trzykoty[usunTo]@o2.pl> pisze:

    > Co nie znaczy, że rowerzysta był winny. Jak Ty np. wymusisz
    > pierwszeństwo i ktoś Ci przez to "wpadnie" na maske albo w Ciebie
    > wjedzie to chyba żartujsz, że czyni go to od razu winnym, a nie Ciebie.
    Od razu nie, ale z opisu to mi wygląda na wtargnięcie z dodatkowym elementem
    obciążającym pedalistę w postaci jazdy rowerem po przejściu dla pieszych.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2009-01-27 18:48:31
    Od: Wojtaszek <@>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Co nie znaczy, ze rowerzysta byl winny. Jak Ty np. wymusisz pierwszenstwo i
    > ktos Ci przez to "wpadnie" na maske albo w Ciebie wjedzie to chyba zartujsz,
    > ze czyni go to od razu winnym, a nie Ciebie.

    masz racje, ale w tym przypadku rowerzysty nie bylo ani na przejsciu,
    ani obok przejscia, tylko byl daleko, poza zasiegiem wzroku skrecajacego
    w prawo, nadjechal szybko nie myslac o tym, ze jest szybszy od samochodu
    i wpadl na maske

  • 20. Data: 2009-01-27 18:53:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    > wg pord rowerzysta powinien przechodzic przez przejscie dla pieszych, a wg
    > zdrowego rozsadku powinien zwolnic i to znacznie, iluz glupim

    Nie było tam scieżki rowerowej?