  • 301. Data: 2009-02-03 19:05:30
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:27:54 +0100, Jan Bartnik napisał(a):

    > Wg mnie kierowca samochodu z rozpatrywanego przypadku trzykrotnie musiał
    > zachować szczególną ostrożność i nie do końca mu się udało

    Raczej sie udalo, skoro ani pieszego, ani rowerzysty nie potracil.

  • 302. Data: 2009-02-03 21:06:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2009, Adam Płaszczyca wrote:

    > Bo byłem zajęty? ;)

    No dobra, Ty, sztuk jedna.
    Dość wyraźnie usiłowałem zasugerować, że kilkanaście razy usiłowano
    mnie odesłać do kąta, na aut i gdzie tam jeszcze można ;) *niewłaściwym*
    przepisem.
    Dobra, wtopiłem - tylko dlaczego oponenci walili z armat nabitych
    suszoną pietruszką? Błędną argumentacją i uwzięli się tego nie widzieć.
    Odnoszę wrażenie że całkiem wielu (nie tylko grupowiczów) "uznaje"
    zasadę (błędną) - "skoro jemu nie wolno to ja mam pierwszeństwo",
    nie odróżniając od "skoro on musi *ustąpić* to ja mam...".

    pzdr - i thx za korektę - Gotfryd

  • 303. Data: 2009-02-03 23:29:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 22:06:17 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > No dobra, Ty, sztuk jedna.
    > Dość wyraźnie usiłowałem zasugerować, że kilkanaście razy usiłowano
    > mnie odesłać do kąta, na aut i gdzie tam jeszcze można ;) *niewłaściwym*
    > przepisem.

    Och, bo mało kto słysząc jakąś zasadę zastanowi się skąd ona wynika. A ja
    jestem widać mniejszością, bo sprawdzam w ustawie, a do tego nieraz sobie
    wymyślam sytuacje i je przez spaghetti logiczne PoRD przepuszczam.

    > Odnoszę wrażenie że całkiem wielu (nie tylko grupowiczów) "uznaje"
    > zasadę (błędną) - "skoro jemu nie wolno to ja mam pierwszeństwo",
    > nie odróżniając od "skoro on musi *ustąpić* to ja mam...".

    Prawdopodobnie tak właśnie jak napisałeś.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 304. Data: 2009-02-03 23:43:02
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 09:43:57 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A moglbys rozrysowac w jaki sposob patrzenie do tylu daje mniejsze martwe
    > pole niz lusterka?

    Raczej nie do tyłu a w bok. Obiekt, który minął strefę widoczności w
    lusterku będzie (przy prawidłowo ustawionych lusterkach, od czego trzeba
    zacząć przy zdawaniu) widoczny w bocznej szybie auta.

    > Nie wiem jak jest w tej chwili na egzaminach, ale takiego kierowce, ktory
    > nie patrzy tam gdzie jedzie tez bym uwalil.

    No a on jedzie na sąsiedni pas, więc właśnie tam się powinien patrzeć :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik