  • Data: 2002-12-11 13:33:01
    Temat: PILNE!!! bardzo proszę o poradę w sprawie windykacji
    Od: "Mopal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otóż, moje pytanie:
    mam zaległych kilka rachunków telefonicznych za komórkę z 99 roku,
    ostatni z grudnia na kwote okolo 2,5 tys. do tego drugie tyle odsetek i
    teraz:
    -czy abonament i rozmowy telefoniczne łącznie są świadczeniem okresowym,
    czy ciągłym?
    jeśli tak to czy nie zapłacone rachunki przedawniają sie po okresie 3
    lat od daty ich wystawienia? (tak stoi w kodeksie cywilnym)

    Firma windykacyjna przysyła mi pogróżki, że domagają się zwrotu pełnych
    kwot+odsetki+ich koszta bagatela 7 tys zl.+koszty procesowe gdyz na dniach
    skladaja pozew do sadu, nawet przyslali wzor pozwu. Co robić, płacić czy
    czekać? Błagam o pilną pomoc, ew. czy ktoś za niewielką opłatą mógłby mi
    udzielić porady prawnej, pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.