  • 11. Data: 2008-02-28 22:14:55
    Temat: Re: Oszustwo z Allegro - jakie mam szanse
    Od: aiken <i...@a...pl>

    On Feb 27, 4:51 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 27 luty 2008 13:48
    > (autor j...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <c...@q...go
    oglegroups.com>):

    > Tylko kompletny idiota uwierzy, że kamera HD kosztuje 1000zł. Za 1000zł to
    > można kupić zabawkę. Właśnie taką, jaką on dostał.
    >
    > Rozumiem, że coś może być tańsze 10%, 20, ale tańsze 80% zbudza podejrzenia,
    > prawdaż?
    >
    > --

    Takie kamery kosztuja juz nawet ponizej 2000zł
    a sprzedawca deklarował ze kupił ich kilkanascie w jakiejs niemieckej
    hurtowni
    bo Panasonic wprowadza nowszy model i te stanieja, i oczywiscie ma do
    nich pełna dokumentacje
    przyznasz wiec ze brzmiało to dosc wiarygodnie...

    skoro wiec nie znasz sprawy dokładniej to daruj sobie takie komentarze
    bo nie jestem małym chłopcem i nie dokonałem pierwszego zakupu przez
    intetnet.
    gosc miał po prostu doskonale przygotowana historyjke - a poprosiłem
    nawet kolege zeby zadzwonił pod podany numer i to samo mu powiedział
    nawet potwierdził ze kilka juz sprzedał (miedzy innymi mnie)

    dlatego tez nie chce mu tak odpuscic zeby własnie inni nie mieli
    dzieki niemu takich niespodzianek pozniej...

  • 12. Data: 2008-02-29 22:36:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 28 luty 2008 07:00
    (autor j...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <b...@u...go
    oglegroups.com>):

    > To że wzbudza podejrzenie nie znaczy że zawsze tak jest, spotkałem się
    > z towarami tańszymi o 50 % lub nawet 70 % - oczywiście nigdy nie był
    > to nowy towar lecz pochodzący np z zajęcia egzekucyjnego ..... ale w
    > tym wypadku wina leży tylko i wyłącznie po stronie sprzedającego,
    > przecież kupujący korzysta z oferty złożonej przez niego... a on ma
    > prawo sprzedać coś za bezcen .....

    Tak, tak, tak.... Masz rację, jesteś słodziutki, kochany i zupełnie nie
    podejrzewałeś, że to kradzione. Przepraszam, że sugerowałem.
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 13. Data: 2008-02-29 22:37:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 28 luty 2008 23:14
    (autor aiken
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <2...@2...goog
    legroups.com>):

    > Takie kamery kosztuja juz nawet ponizej 2000zł

    HD? Jaki to model zamawiałeś?

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com