    From: aiken <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo z Allegro - jakie mam szanse
    Date: Thu, 28 Feb 2008 14:14:55 -0800 (PST)

    On Feb 27, 4:51 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 27 luty 2008 13:48
    > (autor j...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <c...@q...go
    oglegroups.com>):

    > Tylko kompletny idiota uwierzy, że kamera HD kosztuje 1000zł. Za 1000zł to
    > można kupić zabawkę. Właśnie taką, jaką on dostał.
    >
    > Rozumiem, że coś może być tańsze 10%, 20, ale tańsze 80% zbudza podejrzenia,
    > prawdaż?
    >
    > --

    Takie kamery kosztuja juz nawet ponizej 2000zł
    a sprzedawca deklarował ze kupił ich kilkanascie w jakiejs niemieckej
    hurtowni
    bo Panasonic wprowadza nowszy model i te stanieja, i oczywiscie ma do
    nich pełna dokumentacje
    przyznasz wiec ze brzmiało to dosc wiarygodnie...

    skoro wiec nie znasz sprawy dokładniej to daruj sobie takie komentarze
    bo nie jestem małym chłopcem i nie dokonałem pierwszego zakupu przez
    intetnet.
    gosc miał po prostu doskonale przygotowana historyjke - a poprosiłem
    nawet kolege zeby zadzwonił pod podany numer i to samo mu powiedział
    nawet potwierdził ze kilka juz sprzedał (miedzy innymi mnie)

    dlatego tez nie chce mu tak odpuscic zeby własnie inni nie mieli
    dzieki niemu takich niespodzianek pozniej...