-
1. Data: 2010-07-13 10:26:12
Temat: Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Od: gizmo <g...@a...pl>
Witam,
mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku:
Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry.
Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero
odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to
jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?).
Jak teraz zadziałać? Wezwać właściciela do zwrotu? Od razu policja
(prokuratura?)? Co napisać i jak to mądrze ująć?
O ile na odzyskanie kasy liczę umiarkowanie, to może przynajmniej kogoś
następnego już nie wyrolują.
Z góry dzięki za pomoc.
g.
-
2. Data: 2010-07-13 11:29:41
Temat: Re: Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
Podaj adres sklepu
--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl
-
3. Data: 2010-07-13 16:09:58
Temat: Re: Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Od: Rafal M <r...@g...com>
On 13 Lip, 12:26, gizmo <g...@a...pl> wrote:
> Witam,
> mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku:
> Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry.
> Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero
> odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to
> jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?).
Jak placiles karta _kredytowa_ (nie debetowa) to zrob po prostu
chargeback. Niech sie bank i wydawca karty martwi.
Pozdrawiam
Rafal
-
4. Data: 2010-07-13 20:27:47
Temat: Re: Oszustwo(?) w sklepie internetowym
Od: "g...@d...pl" <g...@c...pl>
Rafal M pisze:
> On 13 Lip, 12:26, gizmo <g...@a...pl> wrote:
> Jak placiles karta _kredytowa_ (nie debetowa) to zrob po prostu
> chargeback. Niech sie bank i wydawca karty martwi.
No niestety, przelew z konta.
A sklepu już nie ma.
g.