eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszustwo(?) w sklepie internetowymOszustwo(?) w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: gizmo <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo(?) w sklepie internetowym
    Date: Tue, 13 Jul 2010 12:26:12 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 16
    Message-ID: <i1hf40$1hh5$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.116.241.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1279016896 50725 87.116.241.66 (13 Jul 2010 10:28:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jul 2010 10:28:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:645792
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mam pytanie dot. najefektywniejszego trybu postępowania w nast. przypadku:
    Sklep internetowy (sprzęt AGD), złożone zamówienie i wpłata z góry.
    Towar niedostarczony (minęło kilka miesięcy), brak kontaktu (zero
    odpowiedzi na maile, nieodbierane telefony). Właściciel sklepu to
    jednooosobowa działalność, mailowe ustalenia z jakimś jego pracownikiem(?).

    Jak teraz zadziałać? Wezwać właściciela do zwrotu? Od razu policja
    (prokuratura?)? Co napisać i jak to mądrze ująć?

    O ile na odzyskanie kasy liczę umiarkowanie, to może przynajmniej kogoś
    następnego już nie wyrolują.


    Z góry dzięki za pomoc.
    g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1