eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszustwo czy wyłudzenie?Oszustwo czy wyłudzenie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo czy wyłudzenie?
    Date: Fri, 18 Mar 2005 13:50:29 +0100
    Organization: INTERIA.PL -> http://www.interia.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <d1eiq5$klv$1@shodan.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.itcomp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shodan.interia.pl 1111150214 21183 80.50.214.214 (18 Mar 2005 12:50:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Mar 2005 12:50:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: chairon % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285223
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Sprawa wygląda następująco. W jednym z muzycznych sklepów internetowych
    zamówiłem płytę. Chcąc zmniejszyć koszty przesyłki wybrałem wysyłkę po
    uprzednim przelewie. Po kilku dniach od złożenia zamówienia otrzymałem
    e-mail z numerem rachunku oraz potwierdzeniem, że zamówienie jest gotowe.
    Dwa tygodnie temu dokonałem przelewu lecz do tej pory nie otrzymałem
    przesyłki, a na stronie sklepu jest napisane, że towar wysyłają w ciągu 48h
    od otrzymania przelewu. 4 dni temu wysłałem e-mail z zapytaniem o realizację
    zamówienia. Pozostał bez odpowiedzi. Od dwóch dni próbuję się również
    skontaktować telefonicznie, ale bez skutku. Są podane dwa telefony. Pod
    pierwszym numerem zgłasza się automatyczna sekretarka, a dzwoniąc pod drugi
    słyszę "abonent czasowo niedostępny".

    Wątpię by wina leżała po stronie poczty, a nawet jeśli, to nadal dziwnym
    pozostaje fakt, że nie można się z firmą skontaktować. Kwota nie jest
    wprawdzie duża, bo to niecałe 50 zł, ale chodzi o sam zaistniały fakt.
    Zastanawiam się ile czasu powinienem im jeszcze dać i czy jest sens
    zgłaszania tego gdziekolwiek. Rozumiem, że kradzież ma miejsce przy kwocie
    >250 zł, ale tutaj chyba można mówić o oszustwie albo wyłudzeniu, prawda?
    Czy powinienem to gdzieś zgłosić i ewentualnie po jakim czasie czy po prostu
    dać sobie spokój? Z drugiej jednak strony ofiarą mogą paść inni potencjalni
    klienci, więc zasadność zgłoszenia oczywiście jest.

    --
    Pozdrawiam
    chairon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1