  • 51. Data: 2009-02-01 22:36:59
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > jestes w bledzie. Jezeli to Ty zarzucasz ze Cie oszukali to obowiazek
    > udowodnienia tegofaktu spoczywa na Tobie

    To jest oczywiste, chodziło mi o to, że udowodnienie ze komputer był używany
    przed zakupem nie będzie trudne, dużo trudniej będzie im udowodnić, że ja
    świadomie kupiłem używany sprzęt w cenie nowego.

    dobranoc
    Mariusz

  • 52. Data: 2009-02-02 07:31:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Już Cię zapytałem pozwalasz klientom na rozbieranie sprzętu i aktywowanie
    > systemu przed zakupem?

    no wiesz, jak bez aktywacji zauwazyles ze sa konta pozakladane ?

    Moja postawa jest taka a nie inna nie dlatego, ze bronie sprzedawce. Tylko
    dlatego, ze Twoje twierdzenie jest sprzeczne wewnetrznie oraz sprzeczne z
    logika

    Icek

  • 53. Data: 2009-02-02 07:34:39
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > przed zakupem nie będzie trudne, dużo trudniej będzie im udowodnić, że ja
    > świadomie kupiłem używany sprzęt w cenie nowego.

    przeceniasz nasz system. To nie dziala tak jak na filmach.

    Zacznij najpierw sam od ustalenia ile ten komputer naprawde dzialal. Bo
    twierdzenie ze tyle i tyle na podstawie daty systemowej i punktow
    przywracania to troche malo. Udokumentoj wszystko, zrob zdjecia i idz w
    koncu pogadac do tego sprzedawcy. Jak pojdziesz po miesiacu to moze nawet
    Cie nie pamietac.

    Icek

  • 54. Data: 2009-02-02 07:37:26
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > no wiesz, jak bez aktywacji zauwazyles ze sa konta pozakladane ?

    System był aktywowany i pozakładani byli userzy.

    pzdr.
    Mariusz

  • 55. Data: 2009-02-02 19:28:01
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Icek" napisał:
    > Zacznij najpierw sam od ustalenia ile ten komputer naprawde dzialal.

    a jaki on ma dowód ze komp był wcześniej używany?

  • 56. Data: 2009-02-03 10:48:48
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 01.02.2009, o godzinie 20.16.38, na pl.soc.prawo, Icek napisał(a):

    > wiec ja sie podzielilem. Isc i pogadac "po ludzku" !! Bez paragrafow, bez
    > cwaniakowania, bez krzyczenia i wymadrzania sie.
    >
    > Swoja droga napisalem tez, ze kurz w obudowie moze byc takze efektem stania
    > wlasnie bez opakowania i folii.

    Skąd by się on wziął po 11(10) dniach w nieużywanym komputerze? Stojące
    komputery w środku praktycznie się nie kurzą. Do tego na działającym
    komputerze kurz osiada w specyficzny sposób (elektryzowanie się w
    konkretnych miejscach i wymuszony przepływ powietrza).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*