  • 1. Data: 2009-01-30 15:31:25
    Temat: Nierzetelnosc dziennikarska.
    Od: "mi$iek" <m...@s...op.pl>

    Witam,

    Przez przypadek trafilem wlasnie na artykul, w ktorym autorka podaje nazwe
    mojej firmy i cytuje niby to wypowiedziane przez mnie zdanie.
    Nigdy nie udzielalem zadnego wywiadu ani w tej ani w innej sprawie.
    Na dodatek zdanie to wyraza dosc niepochlebna opinie o sprzecie sprzedawanym
    w konkretnej sieci dyskontowej.
    Czy moge cos z tym zrobic ?

    Pozdrawiam
    Misiek

  • 2. Data: 2009-01-30 18:18:19
    Temat: Re: Nierzetelnosc dziennikarska.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik mi$iek napisał:
    > Czy moge cos z tym zrobic ?

    Wypłacić 600 zł z bankomatu, opłacić pozew w sądzie i się sądzić kilka lat.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2009-01-30 20:19:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    mi$iek wrote:
> [...]
    > Na dodatek zdanie to wyraza dosc niepochlebna opinie o sprzecie
    > sprzedawanym w konkretnej sieci dyskontowej.

    Czy wyraziłeś kiedyś taką opinię?

    > Czy moge cos z tym zrobic ?

    CO zarzucasz autorowi?

    M.