  • Data: 2004-07-05 21:29:24
    Temat: Ostateczne rozliczenie inwestycji
    Od: "hadas1" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo proszę o pomoc.
    W ubiegłym roku kupiłam mieszkanie (spółdzielcze-własnściowe). Od
    spółdzielni mieszkaniowej otrzymałam wówczas zaświadcznie, stwierdzajace że
    wkład budowlny na to mieszkanie został w całości zapłacony (zaświadczenie
    podpisał prezes spółdzielni). Po roku otrzymałam pismo - "nowe" ostateczne
    rozliczenie inwestycji, wg którego powinnam dopłacić określoną kwotę. Co w
    tej sytuacji?
    Prosze o radę.
    Pozdrawiam,
    D.