    From: MM<j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Orz.SN z dnia 16.01.1991 ICR 776/90
    Date: Tue, 27 Apr 2004 13:57:30 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Gdzie mogę znaleź dokładny opis orzeczenia SN z dnia 16.01.1991r.
    ICR 776/90 i glosa Z Radwańskiego OSP 1992/5/108 t.2 i co to znaczy
    krytyczna lub proszę o odpowiedź, czy to orzeczenie dotyczyło
    rozszczeń najemcy o obniżenie czynszu z tytułu wad rzeczy najętej.
    Jeszcze jedno pytanie na które bardzo proszę o odpowiedź.Kiedy na
    podstawie art.664 par.1 k.c można żądać obniżenia czynszu, jeżeli
    wynajmujący pomimo pisemnego zgłoszenia nie usunął wad /przeszło
    rok/.Czy mogę sama obniżyć czynsz do czasu usunięcia tych wad, czy
    też muszę wystąpić na drogę sądową. Za odpowiedź będę wdzięczna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info