    From: "abras" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oprogramowanie
    Date: Thu, 22 Dec 2005 01:03:12 +0100

    Witam serdecznie.

    Ja również wróciłem dziś z wizyty u pami prokurator. Moja sprawa toczy sie
    od czerwca równiez
    pisałem tutaj.
    Sytuacja wygląda tak, że dostanę wyrok w zawieszeniu ( oczywiście 278
    par. 2 kk)
    Szkoda w moim przypadku to około 40tyś. Komputery zostaną zwrócone. Problem
    będzie z
    naprawą szkody. Sąd nakarze naprawę w ci ągu 3 lat. Nie mam możliwości aby
    to zrobić w takim
    czasie. Nie mam nikogo na utrzymaniu, miało się to stac jednak chyba już się
    nie stanie. :(
    Pracuje jako informatyk. Część z oprogramowania jakie miałem nie było
    nawet zainstalowane.
    Faktem jest że je posiadałem słuzylo jedynie nauce. Było miedzy innymi
    Cubase swojego czasu mogłem pracować w studiu, adobe i takie tam. Problem w
    tym, ze nie potrafie sobie
    wyobrazić sytuacji w ktorej ide do pracodawcy i mowie zeby mnie pryzjął ale
    nie znam
    oprogramowania ale naucze sie w ciagu poł roku.

    Proszę o potraktowanie mnie jako człowieka, który wie co zrobił, bez
    zgryźliwości. Ja również nie popieram piractwa, jednak nikt nigdy ode mnie
    nie dostał nawet kopii nielegalnego softu. Jednak nie stać mnie na kupno tak
    drogiego oprogramowania.

    Moje pytanie.

    Ponieważ jako poszkodowani widnieją tacy jak :
    - lege-artis-service
    - agencja hetman
    - kancelaria radców prawnych sks
    - adio factory

    mniemam że to zapewne przedstawiciele lub pełnomocnicy firm, a zależy mi
    na zawarciu jakiejś
    ugody, czy to w formie umorzenia zadośćuczynienia bądź jej zmniejszenia -
    cokolwiek.
    Jak się kontaktować, jak to zrobić? Kontaktować sie z wyżej wymienionymi?
    Poprosić policje o listę tegoż oprogramowania i kontaktowac się z
    producentami ?
    Lepiej wynając adwokata ? ( prościej pożyczyć powiedzmy 1tys na adwokata
    i zaoszczędzic 10tys niż spłacac 40tyś) czy samemu próbować ?
    Czy znacie jakieś osoby do których można się zwrócić w tej sprawie?

    Serdecznie dziekuje za ewentualne porady lub pomoc.