    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opóźnienie zwrotu pobrania
    Date: Mon, 02 Jul 2012 09:27:20 +0200

    Witam,

    wysłałem paczkę kurierem za pobraniem tydzień temu. Do dzisiaj nie
    dostałem kasy z pobrania. Oto odpowiedź na moje pytanie o to, kiedy
    będzie kasa:

    ============
    Wartość wpisanego przez Użytkownika pobrania zwracana jest bezpośrednio
    na konto bankowe w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania wartości
    pobrania od Przewoźnika ( UPS- 7 dni roboczych od daty doręczenia )

    UPS obraca 7 dni roboczych (więc 9 dni kalendarzowych) pieniędzmi
    klientów. Biorąc pod uwagę, że pobrania mogą być naprawdę duże, a liczba
    klientów też nie jest pomijalna, to UPS dostaje naprawdę spory kredyt
    bez oprocentowania, a jeszcze za usługę pobrania liczą sobie prawie 8zł.

    Czy takie działanie jest zgodne z prawem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek